מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.99
מחיר 9.77
איכות 9.94
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עודד פ. תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד 150 ליטר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
התקשרתי לצביקה בעקבות דליפת מים מהדוד ותיארתי לו את הבעיה. בוקר לאחר מכן הצוות שלו הגיע, איתר את התקלה, שלח לי סרטונים ותמונות של התקלה והחליף במהירות את הדוד התקול. כמו כן, הוא הבטיח להיות זמין עבורי ככל שאצטרך בהמשך. צביקה היה בקשר שוטף לכל אורך הטיפול לשאלות והתייעצויות והיה אדיב ושירותי, אני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פניאל פ. תל אביב.
אשרור: 03/07/2019
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה עבודה נקייה תוך שירות מהיר ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי בן יעקב, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולטים של חברת נמרוד בגודל 120 ליטר.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא היה מקצועי ואמין, בחור טוב ושירות מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל איציק, תל אביב.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, נתן יעוץ טוב לפני, עשה עבודה נקייה, הוא הביא איתו שלושה טכנאים מוכשרים שעשו את העבודה במהירות ובמקצועיות. הם היו אמינים, מוכשרים ומבחינתי הם 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי טלמור, תל אביב.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש ותיקון נזילה מאזור הקולטים.
חוות דעת:
הכל היה עשר! הוא עשה מעבר למה שהיה צריך ולקח רק לאחר ששבוע אחרי זה הוא חזר לבדוק שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני כהן, תל אביב.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא ממש אמין, והוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי גאעש, תל אביב.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש נמרוד 80 ליטר.
חוות דעת:
הכל בסדר, השירות טוב, הוא נחמד, אם זה במספרים הייתי נותן לו הכי גבוה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה מנייה, תל אביב.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
בסדר גמור. צביקה מקצועי, נחמד ומאוד לארג'. הוא נתן מסמך אחריות וממש הופתעתי לטובה ממנו. לא פגשתי איש שירות כמוהו מעולם. הוא בא בשעה שאמר שיבוא עם העובדים שלו והדוד לבנתיים עובד.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי ישראלי, תל אביב.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש. הוא עזר במה שצריך והתקשר כמה פעמים לאחר ההתקנה לבדוק שהכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי קרביץ, תל אביב.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! צביקה ממש דייק בכל דבר שאמר ועשה. הוא בהחלט עמד בדיוק בכל המילים שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2916 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק