שיפוץ חדר אמבטיה שכלל תיקון תקרה נפולה וצביעה מלאה.
חוות דעת:
אדי בחור מקסים ומקצועי, הוא עבד בניקיון ותיקן את הכול כלא היה. אין מילים, פשוט מצוין. אני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת ל. תל אביב.
אשרור: 26/03/2023
משוב: 25/12/2022
תיאור השירות:
תיקון רובה בארון אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מרוצה מאוד בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר בן שחר, תל אביב.
משוב: 20/11/2022
תיאור השירות:
תיקון של אריחים שנפלו מהקיר באמבטיה, צביעה של מספר אזורים בדירה
והסטת צינור ניקוז של מזגן.
חוות דעת:
תיאם ישירות מול דיירים שלי שגרים בדירה, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גילעד וינברג, תל אביב.
משוב: 19/10/2022
תיאור השירות:
תיקון רובה והחלפת גומי סיליקון למקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. נתן הצעות מחיר לפני והיה זמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר הראל, תל אביב.
משוב: 15/03/2022
תיאור השירות:
צביעת חדר, תיקון אריחים במקלחת ותיקוני צבע ממרצפות.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא הכי טוב שיש. הוא באמת נתן יחס אישי, נעים והוגן. נתן לי את התחושה הכי טובה. הוא אמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ע. ב. רמת גן.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
תליית רהיט ומריחת רובה באמבטיה ובמטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עמד בזמנים והיה נחמד מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ר. א. חיפה.
משוב: 10/01/2024
תיאור השירות:
תליית וילון אמבטיה והחלפת נורות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
א. ש. הרצליה.
משוב: 04/04/2023
תיאור השירות:
תיקוני צבע באמבטיה עקב נזילה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ועשה עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/01/2024
תיאור השירות:
אטימה ברובה של מקלחת ותיקון חבלי כביסה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר ש. תל אביב.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
בנית אולפן הקלטות.
חוות דעת:
היה פצצה והכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 84 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"נעים להכיר ♥️ שמי אדי, בן 30 מפתח תקווה, הנדי-מן וצבעי", "עוד בגילאי 4-5 נהנתי לפרק ולהרכיב חפצים בבית שלנו ולהצטרף לאבא שלי להחלפת מנורה, הרכבת רהיטים ועוד. כשהתבגרתי הורי היו מזמינים אנשי מקצוע לפתור מיני תקלות, הייתי מתיישב מאחוריהם, צופה ומפענח את הפעולות שלהם, ואת הנחמדים שהבחינו בי, הייתי שואל שאלות (: בגיל 16 הגיע אלינו צבעי שראה בי את הסקרנות והמוטיבציה והזמין אותי להצטרף אליו בתור עוזר צבעי. לאחר 3 שנים אחרי שכבר הספקתי ללמוד אצלו את רזי המקצוע ולשפץ להוריי את הבית מא׳ ועד ת׳ (לבנות קירות גבס, ליצור נישות, לשפץ את חדרי הארונות, לחצוב בקיר המטבח ולהתקין תאורות Led כדי שלאמא שלי יהיה יותר קל ונעים לבשל ❤️) הבנתי כמה אני אוהב לראות את האנשים מתרגשים מהשינוי, והחלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים והקמתי את העסק שלי אדי-מן! לאחר עשור בתחום אני יכול להגיד שהדבר האהוב עליי בעולם הוא לשמח אנשים! לראות אתכם מרוצים, לפתור לכם תקלות ולהפוך את הבית שלכם למקום נעים, משרת ובריא לחיות בו. פה לתת שירות מכל הלב, באהבה גדולה", מסכם אדי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.