מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רדיק
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.76
מחיר 9.49
איכות 9.69
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמנון ה. גבעת אולגה.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון גלקסי A70 שנפל לאסלה.
חוות דעת:
רדיק והצוות היו מקצועיים ומעולים הן מבחינת תיקון אמין ומהיר והן בשירות הנעים בטלפון ובמקום. הצליחו להציל לי גלקסי A70 שנפל לאסלה! באותו היום בדקו, נתנו הצעת מחיר ותיקנו מצויין. שמרתי את המספר ושמח שמצאנו מעבדה רצינית ואיש שירות מוצלח. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זיו גפן, נתניה.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה לטאבלט של חברת סמסונג.
חוות דעת:
רדיק היה אחלה. הם עשו את זה מהר וטוב והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה בן דוד, נתניה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר גלקסי.
חוות דעת:
מרוצה באופן כללי, אבל ממש לא היה מושלם.תיקן תקלה שחזרה שוב אחרי כ- 8 חודשים. שילמתי סכום נמוך במעט מהתשלום ששילמתי בפעם הקודמת.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
הדס בוקוביץ, נתניה.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך של גלקסי S7.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא אמין, מהיר, מדויק וסבלני, אין דברים כאלה, הפלאפון עובד וכל המידע נשמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה בן דוד, נתניה.
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה בגלקסי 6.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, מהיר מאוד אך מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה לסק, נתניה.
משוב: 02/05/2018
תיאור השירות:
תיקון פלאפון גלקסי 7.
חוות דעת:
היה שירות מעולה. נתנו שירות אדיב, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה ג. נתניה.
אשרור: 06/03/2018
משוב: 05/01/2018
תיאור השירות:
נסיון לתיקון גלקסי וקניית מכשיר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! ניסה לתקן את המכשיר (גלקסי) במחיר סביר. אבל, לאחר יממה גילינו שזה לא ממש עבד, אז חזרנו ובגלל סיבות שונות החלטנו לקנות מכשיר חדש. הוא המליץ על שיאומי אבל הוריד ממחיר המכשיר החדש את מלוא הסכום ששילמנו עבור התיקון, למרות שעבד עליו יום קודם במשך שעה. הוא לא רק אמין וישר, אלא גם נחמד מאוד. שמחנו לפגוש אותו ומעתה והלאה נשתמש רק בו לטיפול במכשירים שלנו, וגם נמליץ לכל חברינו באיזור ללכת אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעם שגיב, נתניה.
משוב: 16/11/2017
תיאור השירות:
תיקון של גלקסי 5, כולל החלפת מסך ושקע טעינה.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל! הם נחמדים מאוד והמחיר היה סביר, הופתעתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה צוקר, נתניה.
משוב: 11/09/2017
תיאור השירות:
ניקוי סמסונג 6 לאחר הרטבה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי גחמטן, נתניה.
משוב: 26/03/2017
תיאור השירות:
החלפת מסך של מכשיר סמסונג נוט4.
חוות דעת:
שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 272 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק