מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פיני
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.80
איכות 9.94
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רן ב. תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברוך פלד, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה, שכלל החלפת שלב.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה מהמקצועיות והזמינות, מהכל. הוא בסדר גמור ומגיע לו הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב שומר, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות של פיני היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר ב. תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס גלילה חשמלי ותיקון קופסת המסתור של המנוע.
חוות דעת:
פיני היה מאוד אדיב ומקצועי כל העת. היה זמין מהיום למחר, עמד בזמנים ועדכן בהודעה כשיצא לכיווני. הקשיב לתיאור הבעיה בטלפון, נתן הערכת מחיר ועמד בה, ולא לקח תוספת על קיבוע קופסת המסתור של התריס. נחמד וקשוב, הסביר מה הוא עושה ולמה, ענה לכל השאלות, הציע אופציה לשיפור נוסף וקיבל את החלטתי לא לבצע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל אריאלי, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
היה אחלה! השירות היה טוב. לא ביררתי לגבי מחירים אבל העבודה היתה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה נחמיאס, תל אביב.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
לא פגשתי אותו באופן אישי, השוכרים שלי פגשו אותו אבל ההתנהלות מולו הייתה אדיבה, נחמדה ועם הרבה הסברים וסבלנות. הוא נתן לי את כל האופציות והחליף את המנוע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ברמן, תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא הגיע מהר, בזמן ועשה עבודה מקצועית. הוא ניסה לפתור את הבעיה לפני שהחליף את המנוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה הראל, תל אביב.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות שלו בסדר והעבודה הייתה יעילה. הוא ביצע את הכל מהר אבל יש רק דבר אחד קטן שאני פחות מרוצה ממנו והוא העובדה שהוא לא נתן לי אפשרויות לבחירת המנוע, אלא פשוט התקין מנוע לבחירתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב רוביו, תל אביב.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
החלפה של רצועה בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא בא בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך והסביר בדיוק מה הוא עושה. אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בן שלום, תל אביב.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה נהדר, הוא היה נהדר, השירות היה נהדר, הוא עשה עבודה טובה והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1116 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק