מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פיני
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.92
מחיר 9.74
איכות 9.90
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורנה בוכמן, תל אביב.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מקצועי מאוד. הסביר היטב את הבעיה, היה זמין בזמן סביר, המחיר היה הגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לינדזי ט. תל אביב.
אשרור: 19/05/2019
משוב: 19/03/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף חזן, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גפן מעיין, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה 10! הגיע ועשה עבודה מאוד מקצועית, בן אדם נחמד מאוד, בא בזמן ועשה הכל כמו שצריך, הייתה גם בעיה קטנה שהוא היה צריך לטפל בה בנוסף והוא לא גבה על זה תשלום נוסף, אני מאוד מרוצה, ממליץ עליו בחום ולא הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גור פורת, תל אביב.
משוב: 17/04/2019
חוות דעת:
איש מקצוע מהמעלה הראשונה. הגיע בזמן שנקבע, איתר את התקלה ותיקן במהירות וביעילות. לדעתי המחיר עבור השירות היה הוגן. בהחלט אשתמש בשירותיו בהמשך, ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז ד. תל אביב.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים חשמליים ומנעול של חלון.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי, מקצועי, אמין ולדעתי המחירים היו הוגנים ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן לביא, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצויינת, השירות והיחס היו טובים, המחיר היה הוגן, עמד בזמנים שקבע.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טלי זיו, תל אביב.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בסלון בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נחמד ועשה את העבודה במהירות. הגיע בול בזמן, היה שירותי והכל היה טוב. הייתי מרוצה מאד. על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד גפן, תל אביב.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני, לגבי שחרור תריס חשמלי תקוע.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נדיב. הקשיב בטלפון לבעיה ונתן עצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן גוטליב, תל אביב.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון של שני תריסים חשמליים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה שירותי, אדיב, יעיל, מהיר, מקצועי והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1074 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק