מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.88
מחיר 9.52
איכות 9.91
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף דהן, מודיעין.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה תיקון מצוף בניאגרה והחלפת גומיה בניאגרה נוספת.
חוות דעת:
סה"כ הייתי מאוד מרוצה. הוא הסביר על כל דבר ונתן לפני שהגיע תמונת מצב מלאה לגבי כמה זה צפוי להעלות. הוא עשה עבודה מצויינת ומאוד מקצועית והקפיד להסביר הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי גונן, מודיעין.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה, ניקוי קו מטבח והחלפת סיפון.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי פארק, מודיעין.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח בעזרת מכשור חשמלי.
חוות דעת:
גיא היה מאוד שירותי, אכפתי ויסודי. הוגן מאוד במחירים לדעתי ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגית גנצמן, מודיעין.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשתי ניאגרות והחלפת צנרת בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ישועה, מודיעין.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינורות מטבח והחלפת ברז.
חוות דעת:
אחלה עבודה, הוא היה שירותי, עשה מעל ומעבר, בנוסף אטם לי את השיש ולא גבה תשלום על זה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל יזהר, מודיעין.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מערכת אינסטלציה.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי בזמן שקבענו והוא עשה בדיקה מקיפה לכל מערכת האינסטלציה על מנת לאתר היכן הבעיה במערכת ושיוכל להתחיל בעבודה ולתקן את הנזק, אך הוא לא מצא בעיה במערכת האינסטלציה והוא הבין שהבעיה היא כלל לא המערכת אלא שיש בעיה באיטום בין השיש לכיור ולכן יש נזילה. מכיוון שהוא לא תיקן שום דבר אלא רק הבין מה הבעיה הוא לא רצה לגבות בכלל עלות אך אני התעקשתי לפחות לתת לו עלות מינימלית עבור הביקור. הוא אדם ישר, נחמד, מקסים, אדיב וסבלני ואני מאוד מרוצה ממנו ומהשרות שלו. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע וגנר שושני, מודיעין.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
הרכבת פילטר משולב לניקוי מים, תיקון 2 נזילות בשירותים, החלפת ניאגרה וברז לכיור אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מאד נעים, נתן שירות טוב והכל עובד בנתיים. ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית גוטמן, מודיעין.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז בכיור מרפסת ובכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ברק, מודיעין.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
גיא היה טוב מאוד, שירות מצוין, הגיע מהר מאוד וביום שישי, אדיב, פתר את הבעיה ונתן הבטחה שהפתרון היה יעיל, טוב ויעמוד לשנים רבות, המחיר גבוהה יחסית לדעתי אבל לא עשיתי השוואת מחירים אז יכול להיות שהיה ראוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר גלזנר, מודיעין.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין, בחור אחלה, נחמד, בא בזמן ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1255 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק