מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.76
מחיר 8.90
איכות 9.68
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי ח. רמת גן.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ניקוז שבחצר הבניין.
חוות דעת:
שורה תחתונה מרוצה. דני הגיע בזמן, עשה רושם אמין ולכן אפשרתי לו לעבוד ללא פיקוח. ניקה את בורות הניקוז ופתר את הבעיה. לקח מחיר ממוצע בשוק.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יונתן אסתרי, רמת גן.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
פירוק ברז ישן בכיור מטבח, והחלפתו בברז ברבור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה זמין ביותר, ייעץ בטלפון ונתן הצעת מחיר, יום אחרי הגיע בזמן ועשה את העבודה. אני מרוצה מהיחס והשירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רון ליבסון, גבעתיים.
משוב: 30/01/2020
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דרור טודרס, רמת גן.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז הכנה למדיח כלים עבור משרד.
חוות דעת:
דניאל אחלה בחור, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ש. גבעתיים.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה שכלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות! אדיב, מקצועי, נחמד. הגיע בהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין כהן, רמת גן.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
חלפת צינור חיבור באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים ועשה עבודה מעולה. הייתה בעיה עם הצינור שהחליף והוא חזר לתקן שוב פעם את הבעיה בכייף. איש נחמד עם שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה גיל, רמת גן.
משוב: 06/01/2020
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אגנון, גבעתיים.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה שכלל איטום צינור בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! כל היום הייתי איתו בקשר, הוא הדריך אותי מה לעשות והיה יסודי ומקצוען ברמה מאוד גבוהה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה י. רמת גן.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בתוך קיר כולל פירוק אריחים ברצפה וסגירת קיר חיצוני.
חוות דעת:
דניאל היה שרותי, הגיע בזמן, מקצועי, נתן הצעת מחיר סבירה לדעתי ונתן מענה לבעיה שלא הייתה פשוטה בכלל, היה צורך לפתוח ולסגור את הקיר. העבודה נעשתה במקצועיות ונעם. ניתן לשפר את הגימור לאחר סגירת הקיר, אבל מבחינת האינסטלציה נתן מענה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד אלעד, רמת גן.
משוב: 05/12/2019
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה חביב, נעים וסבלני. הסביר ונתן הצעת מחיר הוגנת. בקיצור ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 938 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק