מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.76
מחיר 8.89
איכות 9.67
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל שני, תל אביב.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות.
חוות דעת:
באופן כללי הוא היה ממש בסדר, נראה שיש לו את הידע המקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אבי פלדמן, תל אביב.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון.
חוות דעת:
מעולה! הייתי איתו בקשר טלפוני והוא הגיע בזמן, לקח מחיר סביר ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידיה נחום, תל אביב.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
דניאל היה אחלה. היה נחמד, המחיר היה סביר והכל היה מעולה. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב אופיר, תל אביב.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז וצינור ניקוז כהכנה למכונת כביסה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, למרות שאיחר קצת הוא הודיע על כך מראש והתקשורת איתו הייתה מאוד טובה. הוא טיפל בדברים היטב, ביצע את העבודה במהירות, היה נחמד, אדיב אך הוא לא ניקה אחריו מספיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה הראל, תל אביב.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת והחלפת סיפון וברז במטבח.
חוות דעת:
לא היה לו ברז מתאים להחלפה בכיור המטבח, אז מכר לנו את מה שהיה ברשותו והבטיח להביא ברז חדש במהלך השבוע. לא יצר קשר או היה זמין והברז לא הוחלף.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רון גיל, תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלחץ המים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גל אהרון, תל אביב.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, דניאל היה מאוד נחמד, אדיב ונתן טיפים מעולים.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ברסלר, תל אביב.
משוב: 23/10/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי אופיר, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בברז אינטרפוץ.
חוות דעת:
הסברתי לדניאל בטלפון את הבעיה שהייתה לי והוא נתן לי תדרוך מאוד מפורט שבסופו של דבר עזר לי לפתור את הבעיה. הוא היה מאוד נחמד ואדיב ולא חיפש שום רווח, ייעץ לי נטו מטוב לב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי זיו, תל אביב.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 935 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק