מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.73
מחיר 8.98
איכות 9.63
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יורם שקדי, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
איטום נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
דניאל היה מצויין! כל מה שקבעתי איתו כך קרה. הוא ביצע הכל כהלכה כמו שקבעתי איתו. זאת הייתה עבודה דיי מורכבת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רון סינגר, תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בניאגרה.
חוות דעת:
אחלה שירות, הוא יצא אחלה גבר, סיכמנו שיגיע ביום ראשון ובסוף הקדים והגיע בשישי, עשה עבודה מקצועית, עמד בזמנים ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ע. תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים ד. תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה, החלפת מנגנון הדחה ואיטום בסיס האסלה.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב והוגן. קיבלתי שירות לעילא ולעילא, הגיע פעמיים ופתר את הבעיה בצורה מושלמת. איש מקסים ונעים הליכות, מסודר ושירותי מאין כמוהו. מומלץ לכולם בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ר. תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ומצוף במיכל הדחה באסלת שירותים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן שטייף, תל אביב.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון לאיתור נזילה ברצפה.
חוות דעת:
הוא היה איש מאוד נחמד ואדיב, אבל קצת לא כל כך התחשק לו להיכנס לעבודה. לא היה רציני בעיניי.
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
6
כללי
גירסאות
חיים סעדון, תל אביב.
אשרור: 05/06/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, חוץ מכמה עניינים קטנים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלכס א. תל אביב.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
פירוק ברזים בכל הבית לפני שיפוץ.
חוות דעת:
מבחינת העבודה והשירות הייתי מרוצה מאוד! רק שהמחיר שלקח היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות פיינר, תל אביב.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת ביוב באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה ישר והגון, עמד בהבטחות שלו ועשה עבודה טובה מאוד. היו לי כבר 3 ניסיונות תיקון עם הביטוח לגבי אותו עניין והבעיה לא נפתרה, מאז שדני טיפל בבעיה יש לי שקט. סיכמנו שיגיע למחרת, אך הוא נזכר שהוא קבע משהו כבר והתקשר לדחות את הביקור למחרתיים. כשהגיע הוא ביצע את העבודה מיד ולא משך אותנו. הוא הרים בלטות החליף את הצנרת ומיד סגר. אני מבסוטית מהעבודה.
איכות
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ספי פ. תל אביב.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
איש מקסים, היה נוח לקבוע איתו, הגיע בזמן ועשה עבודה מצוינת. אבל המחיר היה יקר לטעמי בשביל פתיחת סתימה בכמה דקות.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 869 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק