היה סבבה בסך הכול, מני הגיע פעמיים ופתר את הבעיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן קריטנברג, ירושלים.
משוב: 30/10/2022
תיאור השירות:
החלפה של ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מדהים, גם מבחינת המחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
יהודית לוי, באר שבע.
משוב: 24/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד נעים וסבלני, עלה על הבעיה והיה מקצועי, גם המחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית מ. באר שבע.
משוב: 19/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות טוב, אני חושבת שהמחיר היה טיפה יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שגב אלקיים, דימונה.
משוב: 20/02/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
מני בחור מצוין, אמין, מקצוען, נותן שירות אדיב, לוקח מחיר זול לדעתי ואני ממליץ עליו בחום לסובבים אותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 19/09/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מני היה מאה אחוז! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, לקח מחיר טוב בעיניי וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/02/2023
תיאור השירות:
איטום כיור והחלפת ברז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה וחמוד. הוא נתן מענה מהיר, פתרון לבעיה ומחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 68 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
אודות
מני, תושב העיר דימונה, נשוי באושר ואב ל-5, הוא בעל עסק בתחום האינסטלציה. הוא מספר כי העסק הוקם כדי לתת מענה לצורך של לקוחות בבעלי מקצוע הוגנים, שירותיים ומקצועיים. מני מעיד על עצמו כי הוא זמין למענה 24/7 על מנת לספק מגוון שירותי אינסטלציה ולתת פתרונות מבעיות קטנות בצנרת ועד להקמת תשתיות.
מני מספר כי "בנוסף אני עוסק בתחום חדש – התקנת דוד שמש עשוי נירוסטה שמופעל על ידי אפליקציה. הדוד חסכוני בחשמל ומונע הוצאות של תחזוקה עתידית. יש לו מערכת סולארית חכמה והוא משולב בקרה דיגיטלית המאפשרת שליטה בטמפרטורת המים מכל מקום. הדוד שורד לאורך שנים הודות להיותו עשוי נירוסטה (פלדת אל חלד), ומנגנון ההפעלה שלו מעניק שליטה דיגיטלית מלאה על הטמפרטורה. אשמח לתת לכם ייעוץ חינם ופרטים נוספים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.