כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
אודות
מני, תושב העיר דימונה, נשוי באושר ואב ל-5, הוא בעל עסק בתחום האינסטלציה. הוא מספר כי העסק הוקם כדי לתת מענה לצורך של לקוחות בבעלי מקצוע הוגנים, שירותיים ומקצועיים. מני מעיד על עצמו כי הוא זמין למענה 24/7 על מנת לספק מגוון שירותי אינסטלציה ולתת פתרונות מבעיות קטנות בצנרת ועד להקמת תשתיות.
מני מספר כי "בנוסף אני עוסק בתחום חדש – התקנת דוד שמש עשוי נירוסטה שמופעל על ידי אפליקציה. הדוד חסכוני בחשמל ומונע הוצאות של תחזוקה עתידית. יש לו מערכת סולארית חכמה והוא משולב בקרה דיגיטלית המאפשרת שליטה בטמפרטורת המים מכל מקום. הדוד שורד לאורך שנים הודות להיותו עשוי נירוסטה (פלדת אל חלד), ומנגנון ההפעלה שלו מעניק שליטה דיגיטלית מלאה על הטמפרטורה. אשמח לתת לכם ייעוץ חינם ופרטים נוספים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.