אספקה והתקנת מזגן עילי 1.25 כוח סוס מחברת Tadiran.
חוות דעת:
הוא היה טוב! הוא הגיע בזמן, עשה עבודה יחסית נקייה והכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
תמר איזנברג, באר יעקב.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת, ניקוי והחלפת שלטים במזגן מיני מרכזי לפני כניסה לבית חדש.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג! זמינות מהיום להיום, אמין, מהיר, מקצועי ובמחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ד. רחובות.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
החלפת כבל חשמל ואיטום חור במזגן עילי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בא להורים שלי. ההורים שלי היו מרוצים עד השמיים, אמרו שהוא עשה עבודה טובה, היה מהיר והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בתיה פאר, נס ציונה.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן תדיראן 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
אמיר היה אדיב, סבלני ואכפתי. הוא היה אצלי לפני שהוא התקין את המזגן לפגישת ייעוץ. הוא באמת היה עשר מעשר. גם המחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון י. נס ציונה.
משוב: 22/02/2024
תיאור השירות:
אספקת מזגן והתקנה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי בר-נס, רמות מאיר.
משוב: 12/01/2024
תיאור השירות:
תיקון בעקבות תקלה קוד 03.
חוות דעת:
מדייק בזמן, אדיב, מדווח בוואטסאפ. מעולה. ביצע reset והתקלה לא הופיעה מחדש. ביצע בנוסף בדיקה של כמות גז, כל המכלולים, ניקוי פילטרים ותיקון שבר בחלק פלסטי שמגן על מגעים חשמליים בגוף המזגן המצוי על הגג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה וניאשין, רחובות.
משוב: 03/12/2023
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים רגילים תדיראן בדירה חדשה מקבלן של 2.5 ו1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות מצוין! עבודה מקצועית ומהירה. כולל המלצה על סוג מזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר ס. נס ציונה.
משוב: 23/11/2023
תיאור השירות:
ניקוי עובש במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! תיאמנו מחיר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לינוי מלאכי, רחובות.
משוב: 26/10/2023
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמיר, טכנאי מיזוג אוויר, מתמחה בכל סוגי התיקונים וההתקנות של המזנים. אמיר מאוד אוהב את התחום והוא מעיד שהדברים שהכי חשובים לו בעבודה הם היחס ללקוח, השירות, עמידה בזמנים וסדר וניקיון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.