היה טוב מאוד, הוא הגיע מהר, עשה את העבודה וחזר לתקן מיד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל אף, הרצליה.
משוב: 21/03/2024
תיאור השירות:
החלפת ניבלים באסלה צפה.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סטניסלב גוצלובסקי, רמת גן.
אשרור: 29/10/2024
משוב: 30/08/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה ונזילה באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה!
אך היה בלבול בזמנים,
הגיע כמה שעות אחרי שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
מירב בנאי, הוד השרון.
אשרור: 06/10/2024
משוב: 15/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח, תיקון נזילה באסלת מונובלוק והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
סה"כ מרוצה, ביצע את העבודה מהר והמחיר זול בהשוואה לאחרים.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
משה שרייבר, ירושלים.
משוב: 26/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילות באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה! עבד מאוד קשה, הגיע פעמיים, והיה מצוין. התייחס יפה. לטעמי טיפה יקר, אבל אני לא בעל מקצוע להבין את זה
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי כ. ראש העין.
משוב: 02/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה תלויה ופתיחת סתימה באיזור המקלחת.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
הגיע בזמן, עבד בצורה מקצועית מאוד ואין ספק שהוא מבין ויודע את העבודה מצויין.
בן אדם נחמד מאוד וגם מסביר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי גרונמן, הוד השרון.
אשרור: 03/07/2024
משוב: 09/09/2023
תיאור השירות:
החלפת ברך יציאה של אסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
בגלל התשתית הקיימת, היה צורך בחיתוך חלק מהברך והתאמה לצינור הקיים.
בכל זאת גבה רק את התשלום המינימלי שנקב בעת ההזמנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פיליס דוד, כפר סבא.
אשרור: 31/05/2024
משוב: 27/08/2023
תיאור השירות:
תיקון דליפה באסלה כולל חלקים.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן הובר, אורנית.
משוב: 26/05/2024
תיאור השירות:
התקנת אסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מהמם, מעולה והכל היה עשר! חצי שעה אחרי שדיברתי איתו הוא כבר היה בדרך אליי ובעיניי המחיר שלו היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 407 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עבד בעל עסק בתחום האינסטלציה. כך הוא מספר: "אחרי שלמדתי את חוקי האינסטלציה עבדתי בהקמת מערכות אינסטלציה כלליות מא' עד ת' לפי תוכניות מהנדסים ופריסות אדריכלים.
ביצעתי המון פרויקטים בים היתר בבניינים רבי קומות, וילות ומוסדות ציבור". הוא מוסיף: "אחרי שרכשתי ידע ומיומנות מקצועית ולמדתי לקרא את המערכות טוב פתחתי עסק משל עצמי".
עבד מסכם: "היום בגילי, אני סופר אינסטלטור שעושה הכל כמו שצריך וכדרישת התקן הישראלי. חשוב לי לא לחפף. אני מסתפק במועט ורוצה להיות חבר של כל לקוח, גם אם סתם לייעץ בכל מיני ענייני אינסטלציה"
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה גדולות וקטנות ללקוחות פרטיים, חברות בנייה, לוועדי בית ולרשויות ומוסדות ציבור
:: שיפוץ חדרי אמבטיה
:: תיקון נזקי צנרת מכל הסוגים כולל צנרת בניין, מונה וקו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.