אורי התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
שבי יד שרה, ראשון לציון.
משוב: 25/01/2022
תיאור השירות:
הדבקת דלת מקלחון עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הןוא הדביק הכל בסדר, היא ממש מרוצה מהיחס והשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי אורי
שירות זה נעשה עבור עמותת יד שרה.
ניצן שגיב, געש.
אשרור: 07/06/2024
משוב: 24/10/2023
תיאור השירות:
תליית מדפים והתקנת שתי דלתות בארון תליה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, התרשמתי באופן חיובי מאוד! גם נחמד וגם אלתר כל מיני דברים תוך כדי תנועה. הוא בא מצויד בטירוף ותיקתק את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר מור, גבעתיים.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
הרכבת ארון שתי דלתות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. לגבי המחיר אני לא זוכר, לכן לא יכול לדרג.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תום רון, הרצליה.
אשרור: 31/05/2024
משוב: 06/08/2023
תיאור השירות:
הרכבת ארון מאיקאה ותליית מזנון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל סלע, רמת השרון.
משוב: 09/05/2024
תיאור השירות:
תליית גופי תאורה וספרייה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אורי ביצע באופן מושלם ומקצועי את ההתקנה, הוא עבד במהירות, במקצועיות וביעילות. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירית גרינברגר, תל אביב.
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
תליית מנורה על תקרת גבס ותליית מדף קיר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן, מאוד מקצועי, שקט והגון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מירן ר. רעננה.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה מחברת אל ג'י.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה והיה מקסים, חינני, אדיב ונחמד. ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הגר צרויה, הרצליה.
אשרור: 02/05/2024
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
תיקון דלתות פנים מזכוכית במשרד והכנת תעלת חשמל למיקרוגל במדפים במטבח משרד.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר מעשר! הוא טיפל בכל מה שהיינו צריכים ולא היה צריך שאהיה לידו תוך כדי. הוא ממש תקתק עבודה מהר ולקח מחיר אחלה בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 167 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אצלנו במשפחה עושים הכל לבד בבית. מגיל צעיר למדתי איך לתקן, לבנות, להקים ולשפץ כל דבר, החל מחידוש רהיטים ועד עבודות מורכבות של אינסטלציה, שיפוצים, ובניית פרגולות. בשנים האחרונות לקחתי את התחביב הזה צעד אחד קדימה והפכתי את זה למקצוע. הסיפוק הגדול ביותר עבורי הוא להפתיע את הלקוחות שלי בכל פעם מחדש בסטנדרטים הגבוהים שאני עובד בהם וכמובן לשמוע שהם מרוצים תוך כדי עבודה ובסיומה" מעיד אורי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.