אורי בסדר גמור. הוא היה אחלה, עבד מהר והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דאריל אולמן, הוד השרון.
משוב: 16/07/2023
תיאור השירות:
תלייה של מספר טלויזיות, קידוחים ותלייה של רהיטים נוספים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא בחור ממש נחמד ועשה עבודה מצוינת, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן לדעתי ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתן כספי, כפר סבא.
אשרור: 03/03/2023
משוב: 02/11/2022
תיאור השירות:
התקנת שתי טלוויזיות של חברת סמסונג והרכבת שידה.
חוות דעת:
אורי בחור אינטליגנט ונעים. הוא בא בזמן, אני ממליץ עליו ולדעתי איכות העבודה הייתה סבירה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
כפיר מרום, הוד השרון.
משוב: 21/09/2022
תיאור השירות:
אספקת מתקן תלייה ותליית מסך טלוויזיה.
חוות דעת:
אורי היה מצוין. הגיע בזמן ובאותו יום. היה אדיב ושירותי. הכל היה באמת נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד דוידוביץ, כפר סבא.
משוב: 02/05/2022
תיאור השירות:
תליית 2 טלוויזיות.
חוות דעת:
אורי היה מצוין! אדיב, שירותי והמחיר היה סביר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז רובינשטיין, רעננה.
משוב: 17/01/2022
תיאור השירות:
תליית שתי טלוויזיות של חברת סמסונג בגדלים 85 ו60 אינץ'.
חוות דעת:
אורי הוא ממש אחלה, הוא מאוד מקצועי ונחמד. הוא בא בזמן והיינו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד מרחב, רעננה.
משוב: 12/01/2022
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור. הופיע בזמן, עשה את העבודה במקצועיות, אסף את השיירים. היה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון נוריאל, כפר סבא.
משוב: 11/01/2022
תיאור השירות:
פירוק והתקנת זרוע, טלוויזיה ומדף.
חוות דעת:
הוא התקין עבורי טלוויזיה ומצא פתרון יצירתי איך להעביר את החשמל, הוא היה מדהים, הגון ושירותי בצורה בלתי רגילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאור רות, תל אביב.
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
התקנת שלוש טלוויזיות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל פרפקט והעלות הייתה מצוינת ביחס למה שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אצלנו במשפחה עושים הכל לבד בבית. מגיל צעיר למדתי איך לתקן, לבנות, להקים ולשפץ כל דבר, החל מחידוש רהיטים ועד עבודות מורכבות של אינסטלציה, שיפוצים, ובניית פרגולות. בשנים האחרונות לקחתי את התחביב הזה צעד אחד קדימה והפכתי את זה למקצוע. הסיפוק הגדול ביותר עבורי הוא להפתיע את הלקוחות שלי בכל פעם מחדש בסטנדרטים הגבוהים שאני עובד בהם וכמובן לשמוע שהם מרוצים תוך כדי עבודה ובסיומה" מעיד אורי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.