מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.89
מחיר 9.65
איכות 9.79
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יקי אלמוזנינו, מודיעין.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לחשמל שקפץ.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הסביר לי בטלפון מה לעשות ואיך למצוא את מקור התקלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי הוסיט, מודיעין.
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
עזרה טלפונית עבור תיקון מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה כל כך נחמד שהוא עזר לי בטלפון, חזר אלי לאחר בדיקות ולא הסכים שאשלם לו! הוא איש מדהים וחבל על הזמן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן בליטי, מודיעין.
אשרור: 26/01/2017
משוב: 21/12/2016
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רועי נ. מודיעין.
משוב: 28/10/2014
תיאור השירות:
התקנת מערכת חשמלית בבית שעוקבת אחר קצר חשמלי.
חוות דעת:
הייתה לי תקלה במערכת החשמל בבית כבר שנה וחצי . החשמל מקצר בלי סיבה פעם בחודש. אלי הגיע אלינו, בא בזמן, נתן שירות אדיב, הגון וגלוי. עשה בדיקות למערכת החשמל הביתית וזיהה את התקלה. הוא פעל כדי לבודד את התקלה והתקין מערכת, כך שיהיה אפשר לעשות מעקב אחר התקלה ומערכת החשמל. השירות היה נהדר והייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אבי ברקו, מודיעין.
משוב: 22/10/2014
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על קצר כללי בכל הבית.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ועזר לי לפתור את הבעיה מבלי לבוא אלי. פעלתי לפי מה שהוא אמר לי לעשות וזה נפתר. הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי הוסיט, מודיעין.
משוב: 07/08/2014
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע במיוחד לכוון את המיקום של השקע בהתאם לכיריים שהותקנו מאוחר יותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך בנרף, מזור.
משוב: 20/07/2014
תיאור השירות:
התקנת מנורות, תיקון מנורות ותיקון פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן, היה מקצועי, אדיב ושירותי. יש לי רק דברים טובים לומר עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן בן אפרים, מודיעין.
משוב: 24/02/2014
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אדיב וענייני. ניסה לעזור לי לפתור את הבעיה בטלפון כדי לא לגבות ממני כסף בחינם. הוא היה מקסים ופתר את הבעיה מהר מאוד. אין ספק שכאני אצטרך חשמלאי בהמשך אני אפנה אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיר אלון, מגשימים.
משוב: 18/12/2013
חוות דעת:
היה מעל ומעבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל לין, מודיעין.
משוב: 13/11/2013
תיאור השירות:
תיקון של חשמל בשירותים.
חוות דעת:
מרוצה ממנו, הוא עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 731 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק