מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלדד
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.85
מחיר 9.47
איכות 9.82
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שגיא ברכה, נס ציונה.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון וכיוון תריס שלבים.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד ולא יקר מידי, ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן ווידר, נס ציונה.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא בא אלי ביום שישי ותוך חצי שעה היה אצלי. השירות שלו מצוין! הוא זמין, מהיר, אמין וטיפל בבעיה בצורה מושלמת ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה ד. יבנה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תריס.
חוות דעת:
אלדד הגיע אליי כדי לתקן ולבדוק תריס אבל כשהוא בדק הוא אמר שצריך להחליף מנוע וזה היה יקר לי אז לא המשכנו מעבר לבדיקה. אני חושבת שבסך הכול הוא היה נחמד, נעים, אבל הוא כן התעכב קצת ולא הגיע בדיוק בשעה שקבענו, אני לא מרוצה מהמחיר שהוא הציע.
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מיכל ש. רחובות.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה חשמלי שנפל.
חוות דעת:
קבע זמן אך כשראה שלא יגיע בזמן התקשר התנצל והודיע מתי יגיע (ראוי לציון כי הרבה בעלי מקצוע פשוט מאחרים בלי לומר מילה). הגיע בזמן שאמר וישר טיפל בבעיה. עוד משהו שיש לציין זו העובדה שאת החבלים שנקרעו הוא לא השאיר לי על הריצפה אלא אסף אותם ולקחת איתו (שוב, להבדיל מאחרים שמשאירים את הפסולת בצד לטיפולי). כך שמעבר למקצועיות יש גם אדם אחראי ומסודר וזה פלוס גדול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני ל. רחובות.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ארבע רצועות של תריסי גלילה ותיקונים קטנים במנגנונים.
חוות דעת:
אלדד הגיע ביום שהתקשרתי, בדיוק בזמן שקבענו. עשה את העבודה מהר וטוב. לקח הרבה פחות ממה שסגרנו בטלפון והיה מאוד נחמד. אחרי שהלך נזכרנו שיש לנו עוד תריס לתקן, אלדד הגיע למחרת, שוב בדיוק בזמן, עשה את העבודה, לקח פחות ממה שהיה לוקח עבור ביקור נפרד (כאילו שעשה את התריס הרביעי ביחד עם השלושה הראשונים). ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה אהרון, מזכרת בתיה.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
מצוין! הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. הוא הגיע פעמיים, בפעם הראשונה הגיע לתקן אבל בגלל שהבין שמדובר בתקלה אחרת ממה אמרתי לו בטלפון לא היה לו את הציוד המתאים אז לא תיקן ולא גבה על ביקור. בפעם השנייה הגיע עם הדברים, תיקן והכל היה מעולה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה כהן, רחובות.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול מאוד.
חוות דעת:
היה מקסים! מקצועי, אדיב, נאמן, ישר ובמחיר סביר. שרות מעל המצופה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גוסטבו אייזנברג, נס ציונה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בדלתות ויטרינה.
חוות דעת:
העבודה נראית בסדר גמור, הוא הגיע בזמן ותיקן את מה שהיה צריך לתקן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל כהן, רחובות.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, במהירות, ביעילות ובמקצועיות. הוא גבה סכום מאוד הגון, אפילו הופתעתי מהמחיר בקטע טוב ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי גרוס, רחובות.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 110 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק