מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
תמיר
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.94
מחיר 9.72
איכות 9.88
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורן חפרון, כפר סבא.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מהדוד.
חוות דעת:
תמיר הגיע בזריזות ועלה לגג והראה לי את הנזילה בווידאו ובתמונות הוא ניסה לפתור את הבעיה על ידי החלפת גוף חימום אבל הנזילה המשיכה, לכן הוא החזיר את גוף החימום הקודם ואפילו לא גבה תשלום! למרות שסיכמתי איתו תשלום מראש על הביקור, הוא המליץ לי לפנות לבעל מקצוע אחר שיעשה עבורי את העבודה ולא לקח כלום. הוא גם המליץ וייעץ לי לגבי סוג הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאת ג. כפר סבא.
אשרור: 11/10/2019
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום והחלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! תמיר איש מקסים הגיע במהירות, טיפל בבעיה והמחיר היה הוגן. פשוט אלוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון בן צבי, כפר סבא.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שכלל החלפת שרוול מאיץ חימום, תרמוסטט, מאיץ וצלחת.
חוות דעת:
פרסונלית הוא היה נחמד מאוד וגם מבחינה מקצועית הוא זיהה את התקלה מהר. הוא הקדים ברבע שעה והמתין לי בסבלנות עד שאגיע, הודיע לי מראש על טווח המחירים והתרשמתי שהוא לגמרי יודע מה הוא עושה. הוא עלה לגג, זיהה, תיקן במשך בערך 35 דקות והיה מקצועי לחלוטין. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל זיסברג, הוד השרון.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין סך הכל. הוא בא בזמן, טיפל מהר ונתן שנה אחריות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי גור, הוד השרון.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל בגודל של כ- 60 ליטר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה יסודי, הגיע פחות או יותר בזמן והיה ממש סבבה. היה קל לתקשר איתו והוא עשה עבודה טובה, אבל המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
10
כללי
גירסאות
אורית ברט, הוד השרון.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני קולטים.
חוות דעת:
תמיר היה זריז, מקצועי, עשה עבודה טובה, הסביר על העבודה והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן צוק-רם, כפר סבא.
משוב: 18/09/2019
חוות דעת:
זמין, מקצועי ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית שהם, כפר סבא.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, תרמוסטט, שרוול וניקוי אבנית בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה, אדיב, שירותי, עשה את העבודה בצורה טובה והסביר כל דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית אפיק, הוד השרון.
משוב: 05/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי עמית, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג', מחמם מים מהיר וניקוי אבנית של דוד שמש של חברת נמרוד בנפח 120 ליטר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד. הוא איש מקצועי, מסביר מה הוא עושה בכל שלב ותיקן את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2965 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק