מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
תמיר
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.97
מחיר 9.77
איכות 9.96
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביבית רבי, תל אביב.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
ניקוי דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירותי, אמין, ישר, נתן מחיר טוב, נחמד ומקצועי מאד! ניסה לעזור בטלפון אך בסוף היה צריך לבוא בעצמו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שירה הוכמן, תל אביב.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
לא היה לי מים חמים כמה ימים, תמיר הגיע ובדק ולבסוף הסתבר שהמפסק מים על הגג היה כבוי והוא הדליק אותו. הייתי מאוד מרוצה מתמיר, הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני טביב, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד משולב בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, תמיר נענה מהר לקריאה, הוא היה ענייני ועבד בצורה נקייה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענבל שריד, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אחלה בחור ודייק בזמן, הוא פתר את הבעיה והיה שירותי, הוגן במחיר, סבלני ומסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר כהן, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפה של גוף חימום בדוד ושטיפת קולטים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת ט. תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד עקב פיצוץ בדוד הקודם.
חוות דעת:
גיליתי בבוקר שיש נזילה ופיצוץ בדוד. הגיע עוד באותו היום! ממש לא מובן מאליו. שומרת את הטלפון ואמליץ לכל מי שיחפש! ויש לי מים חמים בבית, מי היה מאמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה הארזי, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק חשמלי.
חוות דעת:
היה מקסים, הוא הגיע בזמן ומהר, נתן שירות מקצועי מאד, אמנם המחיר היה קצת יקר לטעמי אבל זה היה בחג אז לדעתי זה בסדר גמור, נהנתי מאד מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון הייט, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש של 150 ליטר.
חוות דעת:
היה שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית שגב, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לדוד שמש למניעת נזילה.
חוות דעת:
תמיר היה ממש אחלה, הוא עשה עבודה נהדרת ואני ממש מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי אלטי, תל אביב.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא הסביר לי מה לעשות בעצמי ואמר שחבל שהוא יגיע סתם, הייתי לי בעיה שבבוקר אין מים חמים, עשיתי בדיוק מה שהוא אמר והבעיה נפתרה. הוא היה סבלני ופשוט חבל על הזמן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3037 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק