מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
תמיר
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.89
מחיר 9.82
איכות 9.93
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד צ'יפליק, תל אביב.
אשרור: 17/01/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט.
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז! הגיע בדיוק בשעה שקבענו, איתר את הבעיה במהירות, טיפל בה בצורה מקצועית תוך הסבר בכל שלב ושלב. המחיר תאם את מחירי השוק שבדקתי. אמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ויקטור יונה, תל אביב.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
היה תענוג לעבוד איתו, התקשורת מולו הייתה בהירה והמחיר ללא הפתעות. מענטש אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק ליברטי, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
תמיר ביצע את העבודה אבל הבעיה לא נפתרה. ניסינו להשיג אותו אבל הוא לא זמין אז בסוף פנינו לאיש מקצוע אחר.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
תומר שניידר, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל בבוילר.
חוות דעת:
היה מצוין! בן אדם גבר, מקצוען בעבודתו! ועלה על הבעיה במהרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדווה איינהורן, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט וניקיון בדוד חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הגיע וישר זיהה את הבעיה, עשה את העבודה מהר, הסביר הכל והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בני עזר, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע טוב, לדעתי נתן מחיר קצת יקר, אבל סך הכל עשה עבודה טובה והגיע בשישי אז זה בסדר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדוניה ס. תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
השירות מעולה, מצויין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם ל. תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
תמיר היה מאוד מקצועי, מיומן, עשה עבודה מאוד מהירה וטובה. הייתי מרוצה מהמחיר, התקשרתי אליו בשבת והוא אמר שיכול להגיע אבל זה יהיה בתוספת מחיר והמליץ לי לחכות ליום ראשון. בנוסף מספר ימים לאחר העבודה הוא התעניין ושאל אם הכל בסדר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי שידולוביץ, תל אביב.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
תמיר היה ממש אדיב, נחמד וחייכן. נתן תחושה מקצועיות ועשה את העבודה בצורה מאד נעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה גיורא, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
תמיר היה ממש אחלה! הגיע באותו היום, עבד מהר ולקח מחיר סבבה. גם תוך כדי העבודה היה קצר בחשמל והוא הסביר לי למה זה קרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3104 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק