מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואל
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.71
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל כהן, תל אביב.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במייבש של חברת A.E.G
חוות דעת:
יואל היה מעולה, נעים ומכבד, זמין, הגיע בזמן והמחיר סבבה, היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יניב גיאת, תל אביב.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח במדיח כלים.
חוות דעת:
יואל היה עשר בהכל! הוא הגיע בזמן, היה אמין, מקצועי, עשה עבודה עשר ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלילה בן חורין, תל אביב.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועה במייבש כביסה חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגון, רציני, אמין ואדיב, רצה מאוד לפתור לנו את הבעיה אבל אמר שהוא יכול לפתור אותה רק באופן זמני כי לא בטוח שהעבודה שעשה היא באמת הפתרון ולכן ביקש שלא נשלם לו ורק לאחר כמה ימים אם הבעיה לא תחזור אז נשלם לו. לאחר שלושה ימים הבעיה עדיין לא חזרה אז התקשרנו אליו ושילמנו לו. בדיעבד לאחר חודש הבעיה חזרה אבל לא ביקשנו את הכסף חזרה כי הוא היה איתנו שקוף לגמרי ואמר לנו שיש סיכוי שהיא תחזור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי אבן דר, תל אביב.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של בוש.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, הגיע ופתר את הבעיה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תלמה אדם, תל אביב.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! זכוכית נכנסה לפרופלו של המדיח, הוא בא והוציא, ממש עלכיפאק, נחמד ואדיב. ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינדה זנו, תל אביב.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור בילד אין של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא מצוין! ניסה לפתור את הבעיה בטלפון ולקח מחיר הוגן. הגיע תוך שעה, היה מהיר ואני מאד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר דקל, תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש קונדנסור של AEG.
חוות דעת:
אחלה שירות! לא ראה צורך בתיקון וגבה עלות ביקור בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן אופנהיים, תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ונחמד. הגיע בזמן וכל העניין לקח ממש כמה שניות. לדעתי הוא נכנע מהר מיידי. הוא לא הצליח להוציא את המדיח ולא נראה שהוא התעקש לפתור את הבעיה. קבע שעדיף לקנות מדיח חדש.
איכות
6
מחיר
5
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
ענבל סמוכה, תל אביב.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בתנור אפייה של הייאר.
חוות דעת:
יואל היה ממש עשר! הוא הגיע בזמן שקבענו, אחרי שהבין מה הבעיה הזמין את החלק ומיד כשהוא הגיע צילצל אלי וביקש לבוא להתקינו. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ר. תל אביב.
אשרור: 04/11/2019
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקן מדיח כלים ישן.
חוות דעת:
הכל היה פשוט עשר! ממש תיקן את המכשיר ולא משך לכיוון החלפת משאבה. מקצועי מאד וגם מאד ישר, שילוב מאד נדיר. אין ספק שאשתמש בשרותיו אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3472 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק