הוא ממש עזר לי. תיארתי לו בטלפון את הבעיה והוא הציע לי לנקות את הפילטרים של המזגן וזה באמת עבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
תמנה הירש, ירושלים.
אשרור: 18/10/2024
משוב: 19/08/2024
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי שני מזגנים של שכנים.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! הייעוץ היה מאד לעניין. קיבלתי את הצעות התיקון בכתב וזה היה חשוב לי מאד. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן דקל, ירושלים.
משוב: 31/01/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לניקוי פילטרים במזגנים.
חוות דעת:
הוא נתן לי ייעוץ טלפוני אדיב ונדיב וחסך לי כסף. התקשרתי אליו כי המזגנים לא עבדו והוא הדריך אותי לנקות את הפילטרים והבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דן מיודובניק, ירושלים.
אשרור: 10/04/2022
משוב: 09/02/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלת חימום במזגן.
חוות דעת:
הוא ממש עזר לי בלי תשלום והצלחתי לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל פטרקלשוילי, ירושלים.
משוב: 30/01/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
פניתי אליו בנוגע למזגן שקפא ולא חימם, הוא פתר את הבעיה והדריך אותי מה לעשות בטלפון כך שהמזגן הפשיר וחזר לעבוד כמו שצריך. אני ממליץ עליו, הוא נתן לי מענה ויחס טובים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
איתמר לוי, רעננה.
משוב: 24/12/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תקלה במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
א. ג. ירושלים.
אשרור: 06/06/2024
משוב: 28/02/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה מצוין! פתר לי את הבעיה. אדם חכם ונבון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 23/07/2024
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! מאיר נתן לי רעיונות למה יכולה להיות התקלה, פעל בכדי לפתור אותה ועזר לי לפתור אותה מרחוק.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/07/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, פתר לי בעיה במזגן בטלפון. הבעיה הייתה שלא טפטפו מים מצינור היציאה של המזגן, וכשהתקשרתי לתאם איתו אמר לי מה לעשות וזה פתר את הבעיה ללא צורך בביקור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 592 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אוויר
אודות
מאיר עוסק בתחום המיזוג, הוא מספר שהתחלה תכנן לפתוח עסק בתחום הגבס, "החלטתי שאני צריך שיהיה לי עוד משהו שאני יכול לשלב בזמן שאין עבודות בגבס, והתחלתי ללמוד מיזוג אוויר ומהר מאוד אהבתי את התחום". היום מאיר מתעסק במיזוג אוויר בלבד, עבודות הגבס מגיעות במקרים של התקנת מערכת מזגן מיני מרכזי.
תחומי התמחות
:: מכירה והתקנת מזגנים מפוצלים ומיני מרכזי.
:: תיקון וטיפול בכל מערכות המיזוג
:: ניקוי עמוק לכל סוגי המזגנים
:: עבודות ועיצובים בגבס
:: פירוק ופינוי מזגנים ישנים
ותק בתחום
מאיר עוסק בתחום משנת 2017
האחריות כוללת
:: אחריות על ההתקנה למשך שנה
:: האחריות כוללת את כל מרכיבי ההתקנה (צנרת תקינה, חיבורים כנדרש, והתקנה לפי הדרישות של חברות המיזוג)
הכשרה
טכנאי מיזוג וקירור, רשיון משרד העבודה. סיום לימודים חשמלאי מוסמך.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.