היה מצוין! הגיע בדיוק בזמן שנקבע, איתר מיד את הבעיה במזגן המיני מרכזי ותיקן. בהמשך יעץ לנו מה לעשות בעניין מזגן עילי תקול ובחרנו להחליפו בחדש. נסע ולהביא המזגן שבחרנו והתקינו לשביעות רצוננו המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינגה מדורסקי, ירושלים.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה שכלל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
היה זמין, מדויק, אדיב ומאוד שקוף לגבי המחיר. אין לי למה להשוואת את המחיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל מועלם, ירושלים.
אשרור: 15/04/2024
משוב: 04/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא עשה רושם ממש אמין וטוב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אלעד לוי, ירושלים.
אשרור: 17/03/2024
משוב: 19/12/2023
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה ממש סבבה והוא עלה על הבעיה .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת נבות, ירושלים.
משוב: 11/09/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
מאיר הגיע בזמן, העבודה הייתה מאוד קצרה אז לא הספקתי מאוד להתרשם ממנו, אך היא נפתרה תוך שתי דקות.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
אליצר אסקו, ירושלים.
משוב: 10/04/2022
תיאור השירות:
תיקון עבור מזגן עילי של חברת נורמנדי שכלל מילוי גז ותיקון דליפת גז.
חוות דעת:
היה עשר! בא בזמן, עשה עבודה טובה מאוד, היה נחמד והשאיר מסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידית צבי, ירושלים.
משוב: 17/03/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי שכלל עבודה על הגג.
חוות דעת:
מאיר היה מצוין, עשר בכל התחומים. אני מאד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה שושני, ירושלים.
משוב: 27/01/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד ופתר את הבעיה אבל לא באופן סופי. המחיר יקר לדעתי וצריך להיות קצת פחות ממה שגבה. אבל באופן כללי אני לא מתלונן.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אודי לירון, שואבה.
משוב: 10/04/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ואני מרוצה בהחלט!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 592 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
קירור ומיזוג אוויר
אודות
מאיר עוסק בתחום המיזוג, הוא מספר שהתחלה תכנן לפתוח עסק בתחום הגבס, "החלטתי שאני צריך שיהיה לי עוד משהו שאני יכול לשלב בזמן שאין עבודות בגבס, והתחלתי ללמוד מיזוג אוויר ומהר מאוד אהבתי את התחום". היום מאיר מתעסק במיזוג אוויר בלבד, עבודות הגבס מגיעות במקרים של התקנת מערכת מזגן מיני מרכזי.
תחומי התמחות
:: מכירה והתקנת מזגנים מפוצלים ומיני מרכזי.
:: תיקון וטיפול בכל מערכות המיזוג
:: ניקוי עמוק לכל סוגי המזגנים
:: עבודות ועיצובים בגבס
:: פירוק ופינוי מזגנים ישנים
ותק בתחום
מאיר עוסק בתחום משנת 2017
האחריות כוללת
:: אחריות על ההתקנה למשך שנה
:: האחריות כוללת את כל מרכיבי ההתקנה (צנרת תקינה, חיבורים כנדרש, והתקנה לפי הדרישות של חברות המיזוג)
הכשרה
טכנאי מיזוג וקירור, רשיון משרד העבודה. סיום לימודים חשמלאי מוסמך.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.