הוא עשה אצלי המון דברים והוא מדהים! אהבתי את הפדנטיות והפרפקציוניזם שלו, מרגישים שהוא בא לא רק כדי לסיים את העבודה מהר. הוא התעמק שכל דבר יהיה בדיוק במידה, שיהיה ישר ואפילו נתן לי ייעוץ על דברים נוספים על הדרך. הוא בן אדם מקסים מבחינת אישיות, מקצוען שאין מה להגיד ואני אזמין אותו שוב, רק דברים טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה שולמן, תל אביב.
משוב: 24/03/2024
תיאור השירות:
תיקוני צבע ותליית תמונה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חני גטניו, ראשון לציון.
משוב: 24/03/2024
תיאור השירות:
תליית שלוש טלוויזיות.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! בכל רמה אפשרית שירות מעל ומעבר!!!! נתן לי גם ייעוץ לגבי רהיטים אחרים בבית, לא ניסה לדחוף דברים בכוח, היה מאד הגון ועשה עבודה יוצאת מן הכלל גם ברמת השירות, הדיוק והמקצועיות! בן אדם זהב, ישר, כן ואמין!! באמת מומלץ לקחת רק אותו!!! המחיר ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
טוהר איתי הוא הנדימן, על כך הוא מספר: "מאז ומתמיד התעסקתי בהתקנות תיקונים ותמיד קראו לי ההנדימן עד שהפכתי את זה למקצוע עיקרי שלי.ף אני מאמין שאם עושים משהו עושים אותו הצד הטוב ביותר."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.