מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.93
מחיר 9.66
איכות 9.81
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומרי ממן, נהריה.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
הסרת כבל של כיריים גז.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא תיקן את התקלה ועשה עבודה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד גרשנזון, נהריה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז גז והתקנת כיריים חשמליות.
חוות דעת:
ירון בחור מקסים, מקצועי, אדיב, שירותי, כול דבר שאפשר להגיד במובן החיובי זה עליו, לקח מחיר הוגן לדעתי והכול היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל גלעד, נהריה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת גריל חדש וחיבור לנקודת גז.
חוות דעת:
ירון בחור נחמד ונעים לגמרי, הוא הגיע מוכן לעבודה עם הכלים וכל מה שצריך, רואים עליו שהוא יודע מה הוא עושה. הוא הגיע בזמן, אפילו חיכה לי קצת, ועבד מהר. הפעלנו ביחד את הגריל לוודא שבאמת אין נזילות והכל בטיחותי והוא נתן לי טיפים לשימוש בטוח בסביבת ילדים. העבודה שלו באמת מראה על רצינות ומקצועיות, אין לי שום מילה רעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי מ. נהריה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים לנקודת גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הכל היה מצוין, ירון בחור דייקן, אמין, שירותי, מקצועי מאוד ומעל הכול ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירוי עלומה, נהריה.
אשרור: 23/11/2019
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דיזה בכיריים.
חוות דעת:
ירון נתן שירות בסדר גמור. הוא הסביר לי מה הבעיה ופתר אותה, הוא היה הוגן במחיר. אני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה קוציש, נהריה.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון גז בכיריים מסוג lavalux.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומנומס, עשה את העבודה כמו שצריך והגז שלי עובד. רק מילים טובות יש לי עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך נחשון, נהריה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
חיבור של תנור משולב לגז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה אמין ונחמד והסביר כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן שני, נהריה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- תקלה בכיריים גז.
חוות דעת:
התייעצתי איתו בטלפון ובסוף הוא עזר לי ופתר את הבעיה! אמר לי לבדוק אם המבערים סתומים וכשאמרתי לו שכן, אמר לי לפתוח שם כמה חלקים כדי להגיע למבערים עצמם והסביר לי שצריך לנקות אותם מבפנים ושזה יפתור את הבעיה וזה באמת עבד והתקלה נעלמה. הוא נחמד ביותר ועזר לי מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פסח ליפשיץ, שלומי.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים חדשות.
חוות דעת:
עשה עבודה כמו שצריך, חבל על הזמן. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן אדור, נהריה.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור של הבלוני גז שמוביל גז לכיריים.
חוות דעת:
מושלם! הייתי מרוצה מההסבר שלו על התיקון, מהזמינות ומהעבודה. הצליח לפתוח את התקלה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 736 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק