היה מעולה, מגיע לו בהכול עשר! אין מילה רעה להגיד עליו. היה מקצועי וחמוד. התקשר ואמר שמגיע תוך חצי שעה, הגיע מצא מיד את התקלה והיה בסדר, נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר גולדשמיד, הוד השרון.
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרא אמקור. ניקוי יסודי ופתיחת סתימות שפגעו במאוורר.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)איש מקסים ולבבי. הגיע בזמן והשקיע בתיקון.
מקווה שהתיקון יהיה יעיל לאורך זמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם גניש, כוכב יאיר.
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
תיקון של מקרר יין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! בדק בצורה יסודית, הגיע למסקנה אופרטיבית וביצע. עבודה נקייה ואדיבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית שוק, הוד השרון.
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
תיקון של מקרר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב יפת, קרית נטפים.
משוב: 24/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת LG.
חוות דעת:
היה מעולה, מאוד נעים, הסביר בדיוק מה הבעיה אבל בסוף החלטנו לקנות מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לורה ק. מודיעין.
משוב: 24/03/2024
תיאור השירות:
בדיקה למקרר/מקפיא שלא עובד טוב.
חוות דעת:
השירות מצוין. הגיע מהר ובדק את המקרר לעומק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי כ. קרית אונו.
משוב: 22/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה רוזנפלד, לפיד.
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר סמסונג.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס קליין, סלעית.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
בחור מצוין, הוגן ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים רוכברגר, נתניה.
אשרור: 07/03/2024
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר מחברת Westinghouse.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא בחור טוב ולקח מחיר טוב. הכל היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1284 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אבי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.