מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.87
מחיר 9.68
איכות 9.71
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני כהנא, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון להחלפת מדחס מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא ניסה להחליף חלק אמריקאי כדי לעקוף את הבעיה אך ללא הצלחה, ניסה כמה דברים ולא הצליח להפעיל את המדחס. הוא מקצועי, נחמד מאד והמסקנה היא שצריך לקנות מקרר חדש. הוא ממש מצוין, הגיע עם כלים ועם כל הציוד הנדרש, עמד בזמנים ולקח עלות ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה שקד ג'בהרי, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
נעזרתי בו והוא היה מעולה! הוא הגיע אלינו והיינו מרוצים מאוד, כי הוא עשה עבודה באמת טובה, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הזמן שבו הוא בדק, מצא ותיקן את התקלה. הכל היה לטובה, על הצד הטוב ביותר ואזמין אותו גם לחברה שאני עובדת בה כשנצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ג. תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ואיבחון בריחת גז.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע באופן מיידי, שירות מעל ומעבר למצופה. מקצועי, אדיב, נעים והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני צ. תל אביב.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שלחתי אותו לבית הורי והכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור תירוש, תל אביב.
אשרור: 11/07/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ואבחון בעיה במקרר של חברת Frigidaire.
חוות דעת:
הוא אבחן את הבעיה ואמר מה לעשות כדי לטפל בה, היה ממש מעולה. ממליץ באופן אישי. הכל עשר, ובמחיר ללא תחרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ר. תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקפיא במקרר של חברת בוש.
חוות דעת:
אבי היה ממש בסדר גמור. התקשרתי אליו כי המקפיא במקרר לא עבד והוא ביקש ממני שאשלח לו בווצאפ תמונות של המקפיא מבפנים ומבחוץ. הוא הסביר לי מה הבעיה והגיע תוך חצי שעה. הוא בדק את המקפיא, פתח את הפאנלים והסתכל בחיווט ואמר שכנראה יש בריחת גז, הוא אמר לי מחירים ונתן לי להחליט אם אני רוצה שיתקן כי אמר שלא בטוח שהתיקון יעבוד. אמרתי לו שינסה אז הוא סידר מה שצריך ואמר בסוף שצריך לנתק את המקרר מהחשמל ליום ולדווח לו מה קורה עם זה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי טל, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מקרר.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון והוא הוא היה נחמד מאוד ומקצועי מאוד. הוא אמר לי שחבל שהוא סתם יגיע ואמר לי לנתק את המקרר ל24 שעות מהחשמל ואם זה לא יעבוד אז הוא יגיע. זה עבד מצוין והוא פתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי היימן, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט במקרר של חברת Frigidaire .
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי, עשה מאמץ לבוא, בחור למופת ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה לייבל, תל אביב.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלא קירר חברת אמקור.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא הגיע בזמן, היה מאוד מקצועי ויסודי והכל היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונה פשחור, תל אביב.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא נחמד, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 745 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק