מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.84
מחיר 9.63
איכות 9.74
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ר. תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקפיא במקרר של חברת בוש.
חוות דעת:
אבי היה ממש בסדר גמור. התקשרתי אליו כי המקפיא במקרר לא עבד והוא ביקש ממני שאשלח לו בווצאפ תמונות של המקפיא מבפנים ומבחוץ. הוא הסביר לי מה הבעיה והגיע תוך חצי שעה. הוא בדק את המקפיא, פתח את הפאנלים והסתכל בחיווט ואמר שכנראה יש בריחת גז, הוא אמר לי מחירים ונתן לי להחליט אם אני רוצה שיתקן כי אמר שלא בטוח שהתיקון יעבוד. אמרתי לו שינסה אז הוא סידר מה שצריך ואמר בסוף שצריך לנתק את המקרר מהחשמל ליום ולדווח לו מה קורה עם זה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי טל, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מקרר.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון והוא הוא היה נחמד מאוד ומקצועי מאוד. הוא אמר לי שחבל שהוא סתם יגיע ואמר לי לנתק את המקרר ל24 שעות מהחשמל ואם זה לא יעבוד אז הוא יגיע. זה עבד מצוין והוא פתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי היימן, תל אביב.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט במקרר של חברת Frigidaire .
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי, עשה מאמץ לבוא, בחור למופת ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור תירוש, תל אביב.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ואבחון בעיה במקרר של חברת Frigidaire.
חוות דעת:
הוא אבחן את הבעיה ואמר מה לעשות כדי לטפל בה, היה ממש מעולה. ממליץ באופן אישי. הכל עשר, ובמחיר ללא תחרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה לייבל, תל אביב.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שלא קירר חברת אמקור.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא הגיע בזמן, היה מאוד מקצועי ויסודי והכל היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונה פשחור, תל אביב.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא נחמד, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון דיין, תל אביב.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! בחור זהב!! עבודה טובה במחיר סביר למדי לדעתי. הכל בסדר באמת, הוא מומלץ מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ראובן, תל אביב.
אשרור: 11/02/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
מילוי גז והתקנת ברז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה מאד ישר איתי, הוא בן אדם טוב. אמר לי מראש שלא יכול להגיע למקום שממנו הגז בורח והמליץ לי לקנות מקרר חדש. בכל אופן מילה גז לפי בקשתי שיהיה עד שאקנה חדש. הוא חמוד מאד, אפילו הקדים ורואים שיודע מה שהוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה ברנר, תל אביב.
משוב: 07/01/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור . הוא הגיע בזמן ועשה עבודה יסודית ועד עכשיו הכל מעולה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רותם דפני, תל אביב.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד! הגיע לתקן את המקרר ואבחן שיש דליפה בגז, ואמר מראש שהתיקון הוא פלסטר ולא יכול להתחייב לכמה זמן המקרר יעבוד, לבסוף המקרר עבד רק יום נוסף לאחר התקנת הברז ומילוי הגז. הוא מצידו רצה לבוא שוב לבדוק את המקרר אבל בסוף קנינו מקרר חדש. הוא בן אדם מאוד נחמד ובהחלט היה הוגן! אך שורה תחתונה לא נפתרה הבעיה גם שילמנו על התיקון וגם על מקרר חדש.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 696 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק