הוא קודם כל איש מקסים ומאוד רוצה בטובת הלקוח, מפרט בפני הלקוח עוד לפני שהוא מגיע את מגוון האפשרויות, מקצועי ונכון לעזור גם לאחר טיפול בבעיה ומאפשר להתייעץ איתו אחר כך. גם מבחינת המחיר הוא התחשב בי בעקבות המצב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דב ק. חלמיש.
אשרור: 28/01/2023
משוב: 28/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג שכלל החלפת גז.
חוות דעת:
אבי היה מאוד נחמד, שירותי, הגיע מהר מאד תוך חצי שעה ועשה בדיקה לראות שאין דליפת גז חיצונית. הוא ממש לעניין, התנהג בצורה ידידותית מאוד ואני ממליץ עליו, גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הלל לוי, שילה.
משוב: 10/05/2018
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שרון וגרמן, בית אריה.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
אבחון ותיקון תקלה במקרר מחברת SHARP.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקצוען ואמין. ממש תואם להמלצות באתר. גם המחיר שלו היה הוגן לחלוטין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זאב פורן, בית אריה.
אשרור: 14/11/2017
משוב: 11/09/2017
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במקרר של אמנה.
חוות דעת:
התרשמתי לחיוב, הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אלה שרעבי, בית אריה.
אשרור: 27/01/2015
משוב: 25/11/2014
תיאור השירות:
תיקון כפתורים במקרר של סמסונג.
חוות דעת:
הוא איתר את התקלה, עשה עבודה מצוינת ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני כהן, בית אריה.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 21/07/2013
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ולקח מחיר מאוד סביר! הוא בא ממש מהר בהתראה קצרה, עשה את העבודה ממש מהר וממש הציל אותנו! אם הייתי יכול הייתי נותן לו הרבה מעל 10 בציונים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודליה מזרחי, חשמונאים.
משוב: 28/03/2013
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מקצועי והסביר לנו מה התקלה. כל שאלה ששאלנו אותו הוא ענה בסבלנות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיה זומר, נעלה.
אשרור: 18/02/2013
משוב: 29/10/2012
תיאור השירות:
תיקון מקרר של פריג'ידר.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים ביותר! הוא הסביר הכל, שידר אמינות, הגיע יחסית בזמן, טיפל מאוד יפה ובמקצועיות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
אודליה מזרחי, חשמונאים.
משוב: 27/01/2013
תיאור השירות:
מילא גז למקרר חברת beko.
חוות דעת:
הוא אחלה!! זה לא פעם ראשונה שהוא מתקן לי הוא מעולה!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1308 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אבי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.