תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן בעל חמישה כוחות סוס שכלל פתיחת סתימה בניקוז של המזגן.
חוות דעת:
תומר היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל זהבי, מודיעין.
משוב: 07/07/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה 5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא צדיק, אין לי מילה אחרת. הבן אדם עילוי, ישר, סופר מקצוען וסופר הגון בצורה בלתי רגילה. פשוט הציל אותי, יש לי מזגן מיושן שלא עובד כבר כמה חודשים והייתי בטוח שלא אצליח לגרום לו לעבוד שוב, הוא הגיע והצליח לעלות על כל התקלות במזגן. יש לו יחסי אנוש מדהימים, אדם שכולו לב ונשמה, יש לו סבלנות ומקצועיות והוא עבד במשך שעות עד שהצליח לתקן את המזגן, פשוט לא ויתר. ישבתי לידו וראיתי בן אדם מיוחד ברמות, לא סתם אני אומר, מקצוען ברמות על, הכל עם סבלנות ועם חיוך, אין דברים כאלה, פשוט אין. כל דבר שעשה הוא הסביר לי ועדכן אותי מראש. הכל היה בנחמדות, ברוגע ובגישה של יהיה בסדר, הצניעות שלו מדהימה. הוא ביקש מחיר הוגן לדעתי ואין יותר ישר ממנו, מאחל לו רק טוב. אני שמח שהתקלקל לי המזגן רק כי יצא לי להכיר את הבחור הזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי ארבל, מודיעין.
אשרור: 11/11/2022
משוב: 11/08/2022
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
נתן שירות מהיר, אדיב, מלא בהסברים, היה להוט לעזור בתיקון המזגן לפני השבת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי סן, מודיעין.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ליאור לידא, כפר האורנים.
אשרור: 16/11/2018
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי ובדיקת שאר המזגנים בבית.
חוות דעת:
הוא מקצוען אמיתי, ישר, אמין . מאוד נהניתי מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ברקוביץ', מודיעין.
משוב: 10/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. מקצועי, אמין ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר אביב, מודיעין.
אשרור: 17/10/2017
משוב: 10/07/2017
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו 3 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אדיב, שירותי , חייכן, מסביר, ממש הכל טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אלכס וינר, מודיעין.
אשרור: 07/01/2015
משוב: 13/01/2014
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שלא חימם.
חוות דעת:
היה בסדר סך הכל. הוא עשה כמה פעולות למזגן ועכשיו הוא מחמם. הוא שם ספריי שהוא טען שהוא הביא מחו"ל וזה מה שהעלה את המחיר. נכנסתי אח"כ לאינטרנט וראיתי כמה זה עולה באמת וזה לא היה כל כך הרבה כסף. אז הרגשתי שהוא לקח עלות גבוה ממה שהיה צריך.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
8
יחס
9
7
כללי
שמעון מאיר, מודיעין.
משוב: 03/08/2014
תיאור השירות:
תיקון כרטיס במזגן מיני מרכזי חברת אלקטרה 4 כ"ס .
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד מהכול, מהמקצועיות ומהמחיר. הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 588 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.