אבי מצוין ממש, היה מקצועי, נעים ומאוד סבלני. אני לא רגילה לאנשים כאלה.
היו כמה בעיות שהאוכל לא היה מתקרר, דליפת גז, מאוורר שלא פעל וגם למקפיא היה בעיה. הוא לא תיקן בסוף את המקרר כי התיקון היה יקר מדי אבל הוא נתן לי המלצות מה לקנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי אלבז, ראשון לציון.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! לא מצא את הבעיה אבל שעתיים ניסה ללא הפסקה ולקח רק עבור ביקור.
בן אדם זהב וגם מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי זמיר, ראשון לציון.
משוב: 21/02/2023
תיאור השירות:
החלפת צינורות גז במקרר מחברת הייסנס.
חוות דעת:
אבי היה מעולה. הוא הגיע בזמן, היה הגון, מקצועי וטיפל בבעיה. הוא עשה כל מה שציפיתי ממנו. המחיר היה נראה לי קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן הררי, ראשון לציון.
משוב: 25/08/2022
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מקרר בחדר קירור תעשייתי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה והייתי מרוצה ממנו, הוא הגיע בול בזמן, גבה את המחיר עבור הביקור ולא עשה את התיקון אך היה הוגן מספיק לומר מראש שייתכן ולא יצליח כי לא מתעסק בתחום הספציפי הזה, ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד סידי, ראשון לציון.
אשרור: 11/02/2022
משוב: 13/12/2021
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שקרס של חברת בקו.
חוות דעת:
הוא נתן לי חוות דעת ואמר שאין סיבה לתקן את המקרר. הוא היה מדהים, השתטח על הרצפה, עבד איזה שעה על המקרר מכל הלב כדי להציל אותו וניסה הכי טוב שיכל. הוא הצליח להפעיל את המדחס עם חלק חיצוני שחיבר ואז המקרר(המדחס) שוב קרס. הוא אמר שהמדחס הלך ושאין טעם לנסות לתקן אותו כי אז זה יהיה בעלות שקרובה למקרר חדש. היה מאוד אמין, לקח מחיר מאוד הוגן, ראו שהוא בא לעשות עבודה ולא כדי לעבוד עליי ;)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד בן דור, ראשון לציון.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
כנראה היה לו עודף קרח והיה צריך להפשיר אותו יום שלם. הוא הדריך אותי מה לעשות בדיוק במקום להגיע. הוא חסך לי כסף של ביקור ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אלון גליקשטיין, ראשון לציון.
אשרור: 23/12/2018
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אפולו.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא טכנאי מקצועי מאד, איתר את התקלה במהירות וגבה מחיר הוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי פ. ראשון לציון.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 15/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן שמיר, ראשון לציון.
אשרור: 07/03/2018
משוב: 01/01/2018
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן פליישמן, ראשון לציון.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 03/06/2013
תיאור השירות:
תיקון קצר וכבלים במקרר "אלקטרה".
חוות דעת:
הכבלים היו גלויים וזה יצר קצר במקרר. הוא בדק, תיקן את זה, והיה עשר מכל הבחינות ! יוצא מהכלל! הוא אחלה בחור ואני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1314 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.