חווית שירות טובה מאוד, היא הייתה מקצועית, זמינה ונגישה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז אבנרי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 20/09/2023
תיאור השירות:
אישורי נוטריון למסמכים שונים.
חוות דעת:
גלית נתנה שירות חבל הזמן! הכל קרה במהירות ובצורה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף מזרי, חריש.
משוב: 06/09/2023
תיאור השירות:
אימות חתימה וייפוי כוח.
חוות דעת:
הייתה אחלה. היא נתנה לנו טיפול וגבתה מחרי הוגן בעיניי. היא הייתה זמינה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני ל. תל מונד.
משוב: 04/05/2025
תיאור השירות:
תרגום מסמך, אישור נאמן למקור וחתימה נוטריונית.
חוות דעת:
היה מצוין! היה מאוד לעניין!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניתאי שחר, עפולה.
משוב: 08/04/2025
תיאור השירות:
חתימת נוטריון.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת דהן, נתניה.
משוב: 01/04/2025
תיאור השירות:
אישור תרגום.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה טומצ'ינסקי, חדרה.
משוב: 26/02/2025
תיאור השירות:
חתימה על אישור נוטריוני עבור יציאת קטין לחו"ל.
חוות דעת:
היא הייתה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון ש. קדימה-צורן.
משוב: 16/02/2025
תיאור השירות:
חתימה על הסכם ממון.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 86 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשנוטריון רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של אישורי נוטריון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
נוטריון
אודות
גלית, בעלת המשרד, מספרת: "העסק חרט על דגלו לתת שירות מקצועי ואישי לכל לקוח ותמיד עם חיוך וסובלנות. אני מרגישה שליחות גדולה כאשר אני עורכת צוואות, ייפוי כוח מתמשכים, נושא שהוא רגיש וחשוב מאוד! המשרד אומנם ממוקם בנתניה אבל אנחנו נותנים שירות בכל הארץ". גלית מספרת שהיא מתעסקת בנוסף בתחום הנדל"ן, תחביב שהפך להיות מקצוע כבר מעל לעשור. "אנחנו מייצגים לקוחות בכל סוגי עסקות המכר, יד שנייה, דירה שנרכשת מקבלן, פינוי בינוי, בתים פרטיים, מגרשים ועוד. מתמחים גם בכל הקשור במיסוי מקרקעין כדי להוזיל עלויות של מס בעת מכירת נכס, הגשת פטורים וחישובים מורכבים שעוזרים להפחית את המס".
גלית הינה נוטריון, מה שמקל מאד על כל המסמכים והאדמינסטרציה בעסקות נדל״ן.
משנת 2012 עורכת דין ובשנת 2013 הקימה את המשרד. עו״ד גלית הינה גם נוטריון.
הכשרה
גלית היא נוטריון ועורכת דין המתמחה בתחום של מקרקעין ונדל״ן, דיני משפחה, דיני חברות וחדלות פרעון,מעידה שעברה הכשרה נוספת על מנת להיות עורכת-דין בתחום של ייפוי כוח מתמשך וגם משמשת כנוטריון הדוברת צרפתית שפת אם.
שאלות ותשובות עם עו"ד גלית
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.