לא הייתי שם אלא גיסי אבל הוא מאוד קפדן והוא אמר שרונן עשה רושם טוב, הוא איש מקצוע אחראי, עשה את העבודה לשביעות רצוננו, המחיר שהוא נתן היה בסדר גמור והוא הגיע מהר.
לאחר תיקון הנזילה באסלה נאמר ללקוחה שיתכן שיש נזילה סמויה, וניתנה הצעת מחיר לאיתור הנזילה. עם זאת, אינני נוהג להוציא לקוחות לא מרוצים, וצר לי שהלקוחה מרגישה ככה.
7
כללי
נעם ש. קרית גת.
אשרור: 12/12/2021
משוב: 12/09/2021
תיאור השירות:
התקנת ברזים במטבח, חיבור מדיח מחברת בוש והתקנת פילטר לטיהור המים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, לקח לו יותר זמן ממה שציפיתי אבל אני לא איש מקצוע אז אני לא יכול לשפוט בנושא. בסך הכל היה טוב, לא היו בעיות אחרי זה והוא עשה עבודה מעולה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי לוי, בית ניר.
אשרור: 12/08/2021
משוב: 13/05/2021
תיאור השירות:
תיקון אסלה תלויה והחלפת גומיות.
חוות דעת:
אני מאוד ממליץ על השירות של רונן, הוא בחור אמין, עומד בזמנים והמחיר טוב בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלינוי דוד, כוכב מיכאל.
משוב: 13/06/2021
תיאור השירות:
טיפול בנזילה בקיר והתקנה של ברז גינה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מבחינת שירות, זמינות ומחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יראון ברבי, גת(קיבוץ).
אשרור: 06/01/2021
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור חתוך במרזב ובדיקת צנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בחור טוב שאין מילים לתאר! הלוואי וכל בעלי המקצוע היו כמוהו. הוא היה שירותי ובן אדם לפני הכל, נתן מחיר סביר לחלוטין והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר צדוק, קרית גת.
אשרור: 18/12/2020
משוב: 19/10/2020
תיאור השירות:
התקנת אל-חוזר בעקבות צריכת מים גבוהה.
חוות דעת:
רונן היה מעולה. הוא עשה בדיקה, התקין אל חוזר ונראה שהבעיה נפתרה. הכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליהו הירש, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה, היינו ממש מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויטלי וקס, קרית גת.
משוב: 16/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה.
חוות דעת:
אחלה בחור, מצוין. בא, בדק את התקלה, לקח עבור עלות ביקור, אמר מראש שאולי זה לא יחזיק ואולי יהיה צורך בהחלפת מנגנון. זה לא החזיק אז הוא בא, גבה רק עבור המנגנון, עשה עבודה מדהימה והשירות אצלו מעל הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 189 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רונן התחיל את דרכו בעולם האינסטלציה כשעבד יחד עם אינסטלאטור אחר. מהר מאוד נוצר 'קליק' בינו לבין התחום והוא החל לעבוד לבד. מאז, רונן מתפתח כל הזמן, מתקדם, עובר הכשרות ולומד עוד ועוד כדי להעשיר את הידע המקצועי שלו.
כשהוא לא פותח סתימות או פותר בעיות צנרת אחרות, רונן מבלה באימונים של טאי צ'י כבר כמעט עשור! לעבודה באינסטלציה הוא מתייחס כמו משחק חידה – יש בעיה, וצריך למצוא לה פתרון מתאים. רונן נהנה מהאתגר וממציאת הפתרון הנכון ביותר עבור הבעיה ועבור הלקוח.
כמי שעוסק גם בתיקונים של צנרת קיימת וגם בהקמת צנרת חדשה, רונן רואה את שני צידי המטבע. כבר בזמן הקמת צנרת חדשה הוא לא מדלג על שום שלב ולא מפספס שום פרט – כך צופה את הבעיות מראש ומונע אותן.
בין העבודה כאינסטלטור והאימונים שמקרבים אותו להיות מאסטר בטאי צ'י, רונן הוא גם אבא ל – 3 בנים, ומחכה כבר ליום שיהיה אבא לבת .
על היושרה וההגינות שלו כבר כתבו לא מעט לקוחות. כשרונן הגיע לפתור בעיה בצנרת לאישה בת 90, הוא לא ציפה שכמה ימים לאחר מכן הוא יקבל מכתב הערכה מבנה, שמודה לו על ההגינות, האמינות, ובעיקר על האנושיות שהפגין. הלקוח סיכם וכתב שמעבר לזה שרונן הוא אינסטלטור מקצועי, הוא קודם כל בן אדם.
רונן מספק פתרונות למגוון בעיות אינסטלציה ונמצא בענף האינסטלציה מזה 5 שנים. רונן מתמחה בתיקון והתקנה של מנגנוני ניאגרות סמויות, ובהקמת תשתית אינסטלציה עבור בתים ובניינים חדשים.
"אני מספק שירות מקצועי ודוגל בהגינות, יושרה ואמינות לפני הכול" הוא מעיד.
תחומי התמחות
:: התקנה ותיקון ניאגרה סמויה
:: תיקון נזילות ובעיות רטיבות
:: תיקון פיצוצים בצנרת
:: פתיחת סתימות
:: הקמת קו ביוב ותשתית אינסטלציה
:: תיקוני צנרת מים וביוב
:: התקנת כלים סניטריים
אחריות
אחריות של 3 חודשים לתיקון.
אחריות של שנתיים לצנרת חדשה בבית.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.