הוא הסתכל וראה מה צריך לעשות ונתן הצעת מחיר, היה צריך להרים בלטות ולסדר את הצנרת שמתחת לבלטות אבל הוא לא מסדר אחר כך את הבלטות אז החלטנו לא לעשות את זה איתו. אז הוא גבה תשלום על הביקור.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
8
כללי
נימרוד כהן, שדה חמד.
אשרור: 26/11/2013
משוב: 09/09/2012
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה והחלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא הגיע, פתח את הסתימה ונתן הצעת מחיר להחלפת הניאגרה. הייתי מאוד מרוצה, הוא בדק מה האלטרנטיבות שיש לניאגרה, אולי לתקן או להחליף. הוא נתן רעיון לפתרון הכי זול ונסע יחד עם אמא שלי לחנות וקנה את החלק יחד איתה, נתן שירות באמת מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
רונאל וקסלר, תל אביב.
משוב: 17/02/2013
תיאור השירות:
מילוי רובה במקלחת שטפטפה והחלפת מגנון בברז במטבח.
חוות דעת:
היה איתו סבבה! היתה לנו בעיה של נזילה מהמקלחת שירדה לשכנים. ההתנהלות איתו היתה טובה, הוא היה מאוד נחמד, עמד בזמנים לגמרי, באופן די נדיר לבעלי מקצוע והוא גם היה הוגן במחיר. הוא עשה עבודה נקיה ומאוד אהבתי את הגישה המחשבתית שלו. עכשיו אנחנו נצטרך לחכות שבועיים כדי לראות אם זה עבד או לא.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי רפאלסקי, ברור חיל.
משוב: 13/11/2011
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ואדיב ואני מרוצה מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדר גנז, תל אביב.
משוב: 23/09/2011
תיאור השירות:
החלפת אסלה ותיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור וההמלצות שקיבלנו באתר היו טובות. השירות היה מקצועי, המחיר הוגן, היתה לו סבלנות והוא הסביר לנו די טוב מה הוא עושה. סך הכל אנחנו מרוצים :)
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
פרג' ארמי, רנן.
משוב: 20/10/2009
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה בגדר האחריות.
חוות דעת:
היינו מרוצים! הבעיה נפתרה ולא חזרה יותר. לדעתי הוא מקצועי מאוד. הוא היה נחמד ואדיב ביותר! המחיר היה סביר מאוד. לפי מה שהוא הבטיח הוא בא אלינו. הוא בא מטעם האחריות ועשה תיקון טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זלצמן יצחק, נהורה.
אשרור: 25/01/2022
משוב: 26/11/2021
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אבנר לש, שדה משה.
משוב: 13/12/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
לא פתר לי את הבעיה בשלמותו. קצת ביאס.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
לאחר תיקון הנזילה באסלה נאמר ללקוחה שיתכן שיש נזילה סמויה, וניתנה הצעת מחיר לאיתור הנזילה. עם זאת, אינני נוהג להוציא לקוחות לא מרוצים, וצר לי שהלקוחה מרגישה ככה.
7
כללי
נעם ש. קרית גת.
אשרור: 12/12/2021
משוב: 12/09/2021
תיאור השירות:
התקנת ברזים במטבח, חיבור מדיח מחברת בוש והתקנת פילטר לטיהור המים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, לקח לו יותר זמן ממה שציפיתי אבל אני לא איש מקצוע אז אני לא יכול לשפוט בנושא. בסך הכל היה טוב, לא היו בעיות אחרי זה והוא עשה עבודה מעולה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 189 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רונן התחיל את דרכו בעולם האינסטלציה כשעבד יחד עם אינסטלאטור אחר. מהר מאוד נוצר 'קליק' בינו לבין התחום והוא החל לעבוד לבד. מאז, רונן מתפתח כל הזמן, מתקדם, עובר הכשרות ולומד עוד ועוד כדי להעשיר את הידע המקצועי שלו.
כשהוא לא פותח סתימות או פותר בעיות צנרת אחרות, רונן מבלה באימונים של טאי צ'י כבר כמעט עשור! לעבודה באינסטלציה הוא מתייחס כמו משחק חידה – יש בעיה, וצריך למצוא לה פתרון מתאים. רונן נהנה מהאתגר וממציאת הפתרון הנכון ביותר עבור הבעיה ועבור הלקוח.
כמי שעוסק גם בתיקונים של צנרת קיימת וגם בהקמת צנרת חדשה, רונן רואה את שני צידי המטבע. כבר בזמן הקמת צנרת חדשה הוא לא מדלג על שום שלב ולא מפספס שום פרט – כך צופה את הבעיות מראש ומונע אותן.
בין העבודה כאינסטלטור והאימונים שמקרבים אותו להיות מאסטר בטאי צ'י, רונן הוא גם אבא ל – 3 בנים, ומחכה כבר ליום שיהיה אבא לבת .
על היושרה וההגינות שלו כבר כתבו לא מעט לקוחות. כשרונן הגיע לפתור בעיה בצנרת לאישה בת 90, הוא לא ציפה שכמה ימים לאחר מכן הוא יקבל מכתב הערכה מבנה, שמודה לו על ההגינות, האמינות, ובעיקר על האנושיות שהפגין. הלקוח סיכם וכתב שמעבר לזה שרונן הוא אינסטלטור מקצועי, הוא קודם כל בן אדם.
רונן מספק פתרונות למגוון בעיות אינסטלציה ונמצא בענף האינסטלציה מזה 5 שנים. רונן מתמחה בתיקון והתקנה של מנגנוני ניאגרות סמויות, ובהקמת תשתית אינסטלציה עבור בתים ובניינים חדשים.
"אני מספק שירות מקצועי ודוגל בהגינות, יושרה ואמינות לפני הכול" הוא מעיד.
תחומי התמחות
:: התקנה ותיקון ניאגרה סמויה
:: תיקון נזילות ובעיות רטיבות
:: תיקון פיצוצים בצנרת
:: פתיחת סתימות
:: הקמת קו ביוב ותשתית אינסטלציה
:: תיקוני צנרת מים וביוב
:: התקנת כלים סניטריים
אחריות
אחריות של 3 חודשים לתיקון.
אחריות של שנתיים לצנרת חדשה בבית.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.