מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.64
מחיר 9.20
איכות 9.26
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה ה. תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא מקצועי, ישר ולקח מחיר טוב וזה כל מה שאני מחפש בבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל פוקארד, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה בלומברג.
חוות דעת:
הוא הגיע ממש מהר ועשה עבודה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי רז, תל אביב.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
מעולה! הוא היה אדיב והכל היה בסדר גמור. עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל אבין, תל אביב.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת בקו.
חוות דעת:
הכל היה נהדר! הוא אחלה, בא, מצא את הבעיה, תיקן והלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל גן קשת, תל אביב.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה וייבוש חברת אינדסיט.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי. הוא היה מאוד נחמד, מקצועי והגיע לפני הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירן סודאי, תל אביב.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה המון זמן ולא התייאש עד שעלה על הבעיה. הוא היה מאד נחמד ומקצועי. בסופו של דבר הבעיה נפתרה. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל כ. תל אביב.
אשרור: 03/02/2016
משוב: 27/12/2015
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, לא היה לו את החלק אז הוא קבע פגישת המשך וגם אז הגיע בזמן שאמר. הוא אמר שיחליף צינור גמיש וגם רשם את זה אך שכח להביא ואז הוא אמר שזה לא כל כך חשוב ושהוא בעצם לא הבטיח שיעשה את זה, זה יצר קצת אי נעימות. בנוסף המחיר על החלפת טרמוסטט היה טיפה יקר בעיני, אם כי זו רק תחושה. הוא הביע אי שביעות רצון על זה שהכנו לו צ'ק (על חצי הסכום). בקיצור עשה את העבודה אבל בפעם הבאה נזמין כנראה מישהו אחר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי הלאוט, אזור.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חגורת מייבש.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא נחמד, יעיל וטיפל בבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב טובי, ראשון לציון.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה סטנדרטי, כולל תיקון הכרטיס.
חוות דעת:
היה מעולה! יוסי הגיע בהתראה מאוד קצרה, שכן זה לא פשוט למשפחה עם ילדים קטנים להיתקע בלי מייבש כביסה בדיוק לפני סוף השבוע. הוא עבד במהירות, זיהה בדיוק את התקלה (כרטיס), נסע למעבדה ודאג שיתקנו אותו בו במקום וחזר אליי במהירות. מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך מקצועי, מהיר ואדיב! שאפו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ה. ק. תל אביב.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
ביקור לבדיקת מייבש.
חוות דעת:
כשיוסי הגיע בדקנו יחד את המכונה והוא הראה לי שצריך להחליף את הרצועה. הוא אמר לי שבגלל שהמכונה מאוד ישנה היא כבר לא שווה את המחיר של התיקון, אבל אז לקח לי על הביקור מחיר שהיה נראה לי מופרז. מבחינתי הסכום נראה לי מאוד לא הוגן וכל העניין הרגיש לי מאוד לא אמין. הוא כן היה נחמד אבל מבחינתי חלק גדול מיחסי אנוש בסיסיים הוא אמינות, ואני יצאתי בתחושה לא טובה ולא חושבת שאחזור אליו.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
6
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 425 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק