מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בצלאל
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.52
מחיר 9.13
איכות 9.48
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל חסידים, תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הראשי בבניין.
חוות דעת:
השיחה איתו הייתה נעימה בהתחלה, הוא הגיע עם עוד מישהו, לא ראיתי את העבודה עצמה אבל הוא שחרר את הסתימה. אך חודש מאז השחרור של הסתימה היא חזרה. צלצלתי אליו והוא פשוט נפנף אותי, ביקש ממני תשלום מלא והאשים את כולם ואת השכנים שזורקים את המגבונים ולא היה מוכן להקשיב אפילו. לבסוף גיליתי ששילמתי כפול. אני מאוד מאוכזב.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
10
יחס
2
2
כללי
גירסאות
סגור
ירדן הררי, תל אביב.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הביוב.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, בצלאל היה מקצועי, יסודי מאוד אך קצת לכלכך את הבית ולא ניקה אחריו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיים גרינברג, תל אביב.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בא בזמן לקח סכום מינימלי, היינו מאוד מרוצים, הוא נתן ייעוץ מקצועי, מצא את הבעיה כשאף אחד אחר לא ידע למצוא ופתר אותה, הגיע מתי שאמר, בהתחלה אמר שלא ייקח כסף אבל בסוף הוא היה צריך לעלות לגג כדי למצוא את הבעיה ולקח סכום סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי דומאני, תל אביב.
אשרור: 11/11/2018
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
חיזוק והדבקת אסלה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיעו בזמן ועשו עבודה טובה! מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יונתן טנהאוזר, תל אביב.
אשרור: 01/11/2018
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
התקנת מכסה לביוב בחצר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ב. תל אביב.
אשרור: 01/11/2018
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
החלפה של ברז.
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך בלום, תל אביב.
אשרור: 29/09/2018
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהצנרת של הביוב.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה והיה מקצועי, אבל המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חנה בש, תל אביב.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
החלפת אריחי קרמיקה במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה נחמד והעבודה נעשתה בסדר. כל העבודה לקחה לו שלוש שעות ואת החומרים אנחנו הבאנו והמחיר שהוא גבה היה יקר לדעתנו.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
עלמא צור רביבו, תל אביב.
משוב: 18/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של סתימה באסלה וחיזוקה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בלילה והמחיר היה הוגן מאוד בעיניי. מדובר בבחור ישר ואמין אני מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא זיידמן, תל אביב.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
סבבה. המחיר טיפה יקר ביחס לשוק לדעתי. הוא עשה הרבה מאמץ להגיע והיה מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 219 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק