מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.88
מחיר 9.11
איכות 9.65
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פרידה תדהר, רמת גן.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
קובי היה נחמד, הגון ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בוריס טליאנסקי, רמת גן.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז מים של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הכל מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום קאהן, בני ברק.
משוב: 30/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא פשוט אלוף! מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאור ברכל, רמת גן.
אשרור: 28/10/2018
משוב: 28/08/2018
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרי ויתקין, רמת גן.
משוב: 25/09/2018
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלון דב, רמת גן.
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש, בחור סימפטי ואדיב, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד. קראתי לו שוב יום אח"כ כי הייתה לי עוד בעיה קטנה(שלא הייתה קשורה לעבודה שלו) הוא הגיע בלי בעיה פתר את הבעיה לא גבה תשלום נוסף והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלביק ציגנקוב, בני ברק.
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
ניסיון לפתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא ניסה לפתור את הבעיה אבל הסתבר שהיא מסובכת יותר וצריך איש מקצוע מתחום אחר. חוץ מזה הייתי מרוצה מאוד מהשירות שלו, אבל המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן בן-חיים, גבעתיים.
אשרור: 03/07/2018
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בטלפון איך לפתור את הבעיה והיה ממש מקסים ונחמד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד זקל, גבעתיים.
משוב: 15/04/2018
תיאור השירות:
התקנה של ברז במטבח.
חוות דעת:
הייתי מאוכזב מהחוויה. הייתה לי נזילה מברז במטבח, פירקנו את הברז וקנינו חדש אבל לא הצלחנו לחבר אותו ולכן קראנו לאינסטלטור. הוא הגיע כדי להחליף ברז פשוט והסיפור הפך לסאגה בלתי נגמרת. הוא טען שצריך להחליף צנרת בקיר וכשחיבר את הברז מחדש הייתה נזילה. הוא טעם שאם אזמין אותו לתקן את ההתקנה שלו הוא יגבה עוד כסף ולכן לא הזמנתי אותו שוב ופשוט החלפתי גומיות בעצמי.
איכות
4
מחיר
4
4
כללי
גירסאות
חנן בנרון, גבעתיים.
משוב: 24/01/2018
תיאור השירות:
איבחון תקלה.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 915 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק