מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.88
מחיר 9.13
איכות 9.65
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רוני גלוסקא, מודיעין.
אשרור: 24/02/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז המים של המכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי. הגיע בזמן ועשה עבודה כמו שצריך, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
קריסטל רודולף, מודיעין.
אשרור: 11/02/2019
משוב: 09/11/2018
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל קיי, מודיעין.
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והגיע בזמן. הראה מקצועיות והיה אמין! התקלה נפתרה, ואנחנו מרוצים ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עמית כספי, מודיעין.
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של ריצוף והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. נתן לי שירות אדיב ומקצועי. אני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ג'יאן, כפר האורנים.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
החלפת שני מצופים של הסיפון באסלה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הגיע בזמן, המחיר שלו לסיפון בודד היה מעל הממוצע אבל עבור שניים זה היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון בריטשנר, מודיעין.
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
בעל מקצוע טוב ואיכותי. מקצועי, אמין, עומד בזמנים ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אטיין מנרי, מודיעין.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים, בשירותים ובמטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז והייתי מאוד מרוצה. הוא הגיע מהר, המחיר היה הוגן, היה מקצועי ועשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. בנוסף, הוא גם היה מאוד חביב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיר ברנר, מודיעין.
משוב: 01/02/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה אחד ותיקון דליפה בניאגרה שניה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז אליהו, כפר רות.
משוב: 24/11/2011
תיאור השירות:
תיקון נזילות שונות בבית.
חוות דעת:
אין ספק שהוא מקצוען!!! הוא הגיע מאוד מהר באופן מפתיע, ממש כאילו הוא חיכה מחוץ לדלת. הוא תיקן את כל הבעיות במחיר סביר שמעיד על כך שהוא בעל מקצוע הגון והוא עשה עבודה מצויינת בפיתרון התקלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל מוזס, בית דגן.
משוב: 18/05/2011
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה בשירותים קרמיים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. זה לא היה אצלי אלא אצל דיירים שלי והם אמרו שהוא היה אחלה! אני לא עשיתי בירור מחירים ולכן אני לא יודע לדרג מבחינת המחיר. בסה"כ הם היו מרוצים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 916 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק