מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
מישל
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.81
מחיר 9.53
איכות 9.78
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יאנה עזריה, חולון.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
שימון קפיצי מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא הותיר רושם מעולה. הוא נראה מקצועי ואם אזדקק לו בהמשך בטוח אקרא לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרונה פבזנר, בת ים.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ונטילטור במקרר.
חוות דעת:
מישל היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, הסביר לי מה הוא עושה והיה נחמד, מקצועי ועבד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רואי עובדיה, חולון.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון טרמוסטט בתנור של סאוטר.
חוות דעת:
מישל היה בסדר גמור, פתר את הבעיה והעבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד בן נון, חולון.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
המקרר לא קירר, מישל זיהה את הבעיה, החליף חיישן בזריזות וניקה את הכל. היתה גם מגירה שהיה בה משהו שבור והוא תיקן אותה בלי תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי אסייג, בת ים.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה תקועה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים ומקצועי. הוא ביקש מחיר הוגן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארק בבוכה, בת ים.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא אחלה, עשה את העבודה פיקס. זו הייתה חוויה מעולה. חשבנו בהתחלה שזו הייתה סתימה אבל הסתבר שזה הכרטיס האלקטרוני ושזו תקלה מאוד נפוצה. הבן אדם בא, זיהה את הבעיה, לקח את החלק והחזיר לי אותו למחרת מתוקן למרות שהוא אמר שזה ייקח יומיים. הוא בן אדם מאוד נחמד ורואים שהוא מבין עניין, אני ממליץ עליו לכל אחד.גם המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור מיארה, חולון.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
10 פלוס מכל הבחינות :) עבודה מדויקת, אמינה ומקצועית. הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת ג. חולון.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקן תנור בילד אין.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה בדנני, חולון.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אין עליו, הוא מספר אחד! השירות והיחס היו טובים, הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן, באמת אין לי אפילו תלונה אחת הכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פרבר, חולון.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט ושעון חימום מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה עשר. הוא תיאם מראש את ההגעה והגיע בזמן. הוא היה נחמד, מקצועי וממש על הכיפאק. לדעתי המחיר היה סביר. סך הכל ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1843 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק