מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
מישל
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.81
מחיר 9.53
איכות 9.78
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יניב ורון, ראשון לציון.
אשרור: 09/07/2019
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס חכם של תנור אפייה מחברת שולטס.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!בראש ובראשונה אדם נעים,סבלני,שרותי והגון. זו פעם שניה שהוא מתקן לנו את המצור,וללא ספק שאם היה ונצטרך משהו בעתיד נפנה אליו. ממש כייף לדעת שיש אנשי מקצוע כאלה שלא רק הכסף מעניין אותם והתחמנו .אלא,האדם שעומד לנגד עינייהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה סימון, ראשון לציון.
אשרור: 06/05/2019
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מדהים! הגיע ביום שישי בהתרעה קצרה, הבין את הבעיה וסידר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה ושחר בר אל, ראשון לציון.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה בתנור של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא מהמם, עשה עבודה טובה, מקצועי, נחמד ,רציני, הגון וישר, קשה למצוא כאלה אנשים היום, מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי ידין, ראשון לציון.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי צינור במייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קסניה שפירא, ראשון לציון.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת בוש שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני שנשרף.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, נחמד, מקצועי ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אריאס, ראשון לציון.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישן מד גובה המים במדיח כלים של חברת Whirlpool.
חוות דעת:
היה חיישן של מד גובה המים שהיה תקול, הוא איתר את התקלה, החליף את החיישן והכל עובד כמו שצריך. הוא היה איש מאוד נעים ומאוד מקצועי, גבה מחיר הוגן שנשמע סביר לדעתי. ההתרשמות שלי ממנו מאוד חיובית. הוא הגיע מאוד מהר והטיפול היה באמת עשר, אין לי מילה רעה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר מריאנובסקי, ראשון לציון.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס שלו, הוא הגיע טיפה באיחור אבל תיקן את הבעיה בצורה טובה.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעלה בוסקילה, ראשון לציון.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
ניסיון לפתור קצר בתנור.
חוות דעת:
היה ממש מקסים, ניסה ביסודיות ובמשך זמן רב לפתור את הבעיה אך ללא הצלחה. הוא מאוד אמין, שירותי והסביר לי הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משי נקש, ראשון לציון.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוש פאר, ראשון לציון.
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
ביקור לגבי מקרר מקולקל של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, מקצועי ונחמד. הוא לא פתר את הבעיה כי התיקון היה יקר לדעתי והחלטתי שלא היה שווה לתקן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1843 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק