כרגע אין צרעות, העבודה בסדר גמור והוא נתן לי אחריות. הוא היה בסדר גם מבחינת עמידה בזמנים וגם במחיר לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אלי שירי, תל אביב.
אשרור: 30/09/2024
משוב: 31/07/2024
תיאור השירות:
הדברה נגד צרעות וג׳וקים.
חוות דעת:
שירות מצויין
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי שם טוב, תל אביב.
משוב: 19/09/2024
תיאור השירות:
הדברה נגד קן צרעות בקיר בקומה שנייה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
הדר פרידמן, תל אביב.
משוב: 18/09/2024
תיאור השירות:
הדברה נגד צרעות.
חוות דעת:
מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם פלדמן, תל אביב.
משוב: 11/09/2024
תיאור השירות:
הדברה נגד קן צרעות בחלון חיצוני בבניין.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא זריז והיה עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיליק רימוך, תל אביב.
משוב: 10/09/2024
תיאור השירות:
סילוק צרעות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קטיה גדעוני, תל אביב.
אשרור: 29/07/2024
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
הדברה נגד צרעות במשרד בגודל כ80 מ"ר, בנוי עץ.
חוות דעת:
הצרעות בנו נחיל בתוך הקירות. סטאס הגיע אלינו באותו יום שיצרנו איתו קשר, בדק ובחן את המצב. לאחר שפירקנו את הלבשת דלתות הפנים במשרד וראינו מאיפה הן נכנסות ויוצאות, סטאס הסביר את המצב ואת האפשרויות העומדות לפנינו. החלטנו והוא ריסס לתוך הקירות. סטאס לא היה מוכן לקבל תשלום אלא אם ידע בוודאות שהבעיה נפתרה. לאחר מס' ימים יצרתי איתו קשר שוב, הסברתי לו שהמצב יחסית מעולה, שנותרו רק 2-3 צרעות. זה לא סיפק אותו והוא הגיע שוב, הפעם ריסס גם מחוץ למבנה ועדיין לא הסכים לקבל תשלום. לאחר כשבוע וחצי, כשאין יותר צרעות כלל, יצרתי עמו קשר והפצרתי בו למסור לי את פרטי החשבון לביצוע התשלום עבור שירות כל כך מקצועי, אדיב ונעים. מימי לא פגשתי אדם ישר, הגון, מסור ועניו כל כך כמו סטאס. ישר כוח, פשוט דוגמא לאנשי שירות. תודה רבה, קטיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון רבינוביץ', תל אביב.
משוב: 14/03/2024
תיאור השירות:
הדברה נגד צרעות בקומת גג של בית פרטי.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 549 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 28/08/2024
רישיון
בתוקף עד 27/08/2029
אודות
לסטאס רישיון מדביר מוסמך, הוא מעיד על עצמו שהוא בעל ניסיון וותק של שנים רבות בתחום ההדברות. "אני מוכן לספק ללקוח פתרונות מלאים למגוון סוגי ההדברה לבית ולעסק תוך מתן דגש על שימוש בחומרים איכותיים ובטוחים, פתרונות לתיקנים, נמלים, חולדות, עכברים, פרעושים, קרציות, יתושים, טיפולי גינה וביוב ועוד. אנחנו מקפידים על מחירים הוגנים, שירות חירום 24 שעות 7 ימים בשבוע, אחריות מלאה על כל עבודה, עמידה בלוחות זמנים, התחייבות למחיר שנקבע מראש תוך שקיפות מלאה לשביעות רצון הלקוח. נשמח לתת שרות אמין, מקצועי ואדיב."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.