מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.91
מחיר 9.60
איכות 9.57
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נילי אברג'יל, תל אביב.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל הצתה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית בן דור, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 150,000 למאזדה 2 ותיקון רציני של ההגה שממש היה הרוס.
חוות דעת:
ולנטין קיבל אותנו מבלי שקבענו תור, בסבר פנים יפות, הסברים בהירים ותיאום של המחירים. היה הגון והוגן, ובהחלט ענה על ההמלצות החמות של אתר מידרג לפיהן הגענו אליו. תודה ולנטין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענבל בלייכר, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת רצועות.
חוות דעת:
היה מדהים! ולנטין לקח מחיר ממש הוגן ולא ניסה לחרטט אותי, היה נחמד, מהיר, שירותי וממש הכל. ללא ספק מגיע לו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו א. תל אביב.
אשרור: 31/08/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה, תיקון פולי שבור במדחס מזגן והחלפת רפידות בלמים ברכב.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש! הגעתי בגלל רעש מהמנוע, האבחון היה פולי שבור במדחס של המזגן, וכמו כן אובחן כי יש להחליף רפידות בלמים. המחירים היו הוגנים והתיקון לקח פחות זמן מהמצופה, גם היחס היה נעים. אחזור שוב בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני סיון, תל אביב.
אשרור: 29/08/2019
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ממיר קטליטי בסובארו D3.
חוות דעת:
במוסך אחר הם רצו מחיר מאוד יקר, ראיתי אותו באתר והגעתי אליו. עשה את העבודה צ'יק צ'ק. בעל מקצוע חביב, נחמד וממש אמין. אני התלהבתי ממנו. המחיר לדעתי הוגן ויותר זול בפער משמעותי. אני ממליץ עליו! הוא היה ממש טוב הייתי מבסוט עשה לי את היום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל קלין, תל אביב.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג שברולט קרוז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! ביקרתי עם רכב שברולט קרוז שהתחיל לרעוד ונדלקה נורת המנוע. כבר מרגע שהתקשרתי ולנטין היה נחמד וסבלני. למרות שלא קבעתי תור, הגעתי בשמונה בבוקר למוסך, ולנטין קיבל אותי בסבלנות ומקצועיות. הסביר בדיוק למה ומה עושים. נתן הצעת מחיר הוגנת ותוך חצי שעה הייתי בחוץ עם אוטו תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי בורשטיין, תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורת צד ימין ברכב סובארו שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נשאר מעבר לזמן כי הייתי חייב לתקן את המנורה, נתן שירות מצוין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון בורטמן, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס ובדיקה כללית לרכב מסוג מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
הוא תיקן לי את הרכב, לאחר מכן לקחתי את הרכב לנסיעה ארוכה, תוך כדי נסיעה נקרעה לי החגורה והרכב נתקע, הייתי צריך לגרור את הרכב מרחוק עד למוסך שלו, הוא גבה ממני רק מחירי עלות לתיקון הנוסף אבל חוסר המקצועיות שם בלט. לא הייתי מרוצה, נגרמה לי עוגמת נפש ולא הייתי חוזר אליו.
איכות
0
מחיר
5
זמנים
8
יחס
8
4
כללי
גירסאות
עדי לוינסון, תל אביב.
משוב: 22/08/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון רפפורט, תל אביב.
אשרור: 21/08/2019
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג יונדאי 10 שנת 2016.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הכל בסדר!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 766 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק