מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.56
איכות 9.66
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בר פלד, תל אביב.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ותיקונים קלים שנדרשו, כולל החלפת נורות, שמנים, מסננים וכד' וכן והכנה לטסט.
חוות דעת:
היה מצוין! ולנטין מאוד נחמד ומאוד מקצועי, מה שהוא אומר שיעשה - עושה ובזמן. במקרה שלי סיים לטפל באוטו שעה לפני הזמן שחשב שייקח לו. המחיר היה בסדר גמור, ואני מרוצה בעיקר מזה שאני יודע שאיש מקצוע רציני עבד על האוטו שלי והראש שלי שקט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אליהו, תל אביב.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, החלפת גומיה בציריה והוספת גז במזגן ברכב מסוג קאיה.
חוות דעת:
היה סבבה. ההתנהלות שלו הייתה לא רגילה לטובה, הוא התפנה אליי מהר ובזמן שקבענו. הסביר על העבודה ועדכן אותי בהכל. עמד בזמנים שקבענו ועשה עבודה מקצועית. גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גוליקוב, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים ותיקון כבל הצתה ברכב מסוג פיאט.
חוות דעת:
השירות היה אחלה מאוד אהבתי! הגעתי אליו לאחר שהייתי במוסך שנתנו הצעה שלא הייתי בטוח לגביה, ולנטין היה אמין, עשה עבודה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר גולדנברג, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
טיפול מקיף לרכב מסוג גרנד צ'ירוקי שנת 2013 כולל החלפת שמנים וטיפול תחזוקה שוטפת.
חוות דעת:
שירות חבל על הזמן. הגעתי למוסך הכי טוב שיש, מספר 1! שירות מאוד ישר ואמין. עמד בכל מה שהבטיח גם בשיחת הטלפון המקדימה. עשה מאמץ לתת את השירות במחיר הכי הוגן. התרשמתי שהא מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו אפלברג, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברקסים קדמיים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
ולנטין היה אדיב ומקצועי, המחיר סביר לדעתי, בדקתי בזמן אמת. התיקון היה מהיר מאד, פחות משעתיים. בטוח אחזור לשם לטיפול הבא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג׳קי סקידלסקי, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים ברכב מסוג דייהטסו.
חוות דעת:
השירות והיחס היו טובים, עמד בזמנים ועשה עבודה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
גיל ג. תל אביב.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה סינטקובסקי, תל אביב.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט.
חוות דעת:
היה מקסים! עמד בזמנים שהבטיחו היה מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
וולודיה וורונל, תל אביב.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
טיפול 60 אלף והעברת טסט לרכב מסוג סיטרואן c1 שנת 2013.
חוות דעת:
ממש שירות מעולה. הוא עשה טיפול משהו משהו. נהנתי מכל שניה. הוא אמר לי שזה יקח 4 שעות וכבר אחרי 3 שעות התקשר ואמר לבוא ושהרכב מוכן. יותר טוב משעון שוויצרי. כבר בטלפון אמר מה הסדר גודל במחיר ואפילו לקח פחות.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף פורת, תל אביב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 בולמים אחוריים ברכב מסוג יונדאי איי 20.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוא היה מהיר, נחמד וחביב. לקח מחיר טוב והוא אחלה בחור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 809 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק