מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.89
מחיר 9.55
איכות 9.56
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איציק לב, בני ברק.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של רדיאוטור וטרמוסטט ברכב מסוג מיצובישי לנסר שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא צאיג, רמת גן.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
העברת טסט וטיפול שנתי ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
היה מצוין. הם נתנו שירות טוב, היו נחמדים מאוד ונתנו מענה ובנוסף עמדו בזמנים, עשו טיפול מהיר ולקחו מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל גת, רמת גן.
אשרור: 04/05/2017
משוב: 26/01/2017
תיאור השירות:
טיפול שוטף במיצובישי.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא מקצועי, קיבל אותי בזמן והייתי מרוצה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר גולן, רמת גן.
אשרור: 07/12/2015
משוב: 18/09/2015
תיאור השירות:
החלפת פיוז ברכב מיצובישי.
חוות דעת:
שירות מצויין, אדיבות וציון 10 על עמידה בלוח זמנים. החלפת פיוז לוקחת מספר שניות. עלות פיוז היא כמעט אפסית והוא לקח על זה יותר מידי כסף לדעתי.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שמעון בורטמן, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס ובדיקה כללית לרכב מסוג מיצובישי לנסר.
חוות דעת:
הוא תיקן לי את הרכב, לאחר מכן לקחתי את הרכב לנסיעה ארוכה, תוך כדי נסיעה נקרעה לי החגורה והרכב נתקע, הייתי צריך לגרור את הרכב מרחוק עד למוסך שלו, הוא גבה ממני רק מחירי עלות לתיקון הנוסף אבל חוסר המקצועיות שם בלט. לא הייתי מרוצה, נגרמה לי עוגמת נפש ולא הייתי חוזר אליו.
איכות
0
מחיר
5
זמנים
8
יחס
8
4
כללי
גירסאות
סרגיי דוברו, פתח תקווה.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת מנוע ברכב מסוג מיצובישי אאוטלנדר.
חוות דעת:
הם עשו עבודה טובה וזהירה. היו נחמדים, נעימים והסבירו הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל א. תל אביב.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
טיפול 20 אלף ברכב של חברת מיצובישי שנת 2017/
חוות דעת:
מעולה! מגיע לו 12 מתוך 10, הוא נהדר, מאוד נעים, אדיב, הסביר הכל, לא ניסה לדחוף דברים והיה זול יחסית למקומות אחרים. הוא אפילו נתן מחיר נמוך יותר ממה שאמר בטלפון ואין יותר מזה! אני מאוד שמח שנעזרתי בו, תוך שעה הייתי אצלו והוא עזר לי ויצאתי משם מהר מאוד, אין עליו! הוא תותח וברגע שאצטרך משהו אגש אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן חדד, פתח תקווה.
משוב: 23/09/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועות מנוע לרכב מסוג מיצובישי פאג'רו.
חוות דעת:
הייתה לי תקלה במשך המון זמן, הייתי במוסך מורשה פעמיים והם לא מצאו את הבעיה. הגעתי לולנטין והוא איתר לי את התקלה וממש הציל לי את האוטו. הוא נתן לי שירות מהיר, קיבל אותי בהתראה של יום, פתר את התקלה ועשה לי מחיר טוב. מזל שנפלתי עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה בן אסא, תל אביב.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והעברת טסט ברכב מסוג מיצובישי לנסר שנת 2006.
חוות דעת:
הם היו מאוד מהירים ואמינים, סך הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה בן חמו, גבעת שמואל.
אשרור: 02/07/2015
משוב: 24/03/2015
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים ברכב מיצובישי לנסר, שנת 2004.
חוות דעת:
השירות היה מצויין וטוב והם היו מקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 774 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק