מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.87
מחיר 9.54
איכות 9.56
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אפרת שחר, רמת גן.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רכב מסוג רנו.
חוות דעת:
ולנטין היה מצוין, מאוד נחמד, ישר, מקצועי, עשה עבודה טובה, תיאמתי הגעה לאותו יום והייתה לי חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יונתן מחלין, רמת גן.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון צינור ברכב טיוטה יאריס 2004.
חוות דעת:
ולנטין היה ממש אחלה, הראה לי בדיוק מה בעיה בצינור ואיך אוכל לבדוק אם הבעיה חזרה על עצמה. ביצע את העבודה בזמן טוב ואמר שאם הבעיה תחזור אוכל לחזור אליו. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי וקנין, בני ברק.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת צלחות, תיקון מנורות, מצתים והחלפת שמן ברכב מסוג קאיה פיקנטו שנת 2012.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא נתן יחס טוב, מקצועי, הקדיש את עצמו לטיפול, תיקן מס' דברים ללא עלות, היה נדיב והוא אדם ישר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין פלס, רמת גן.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ברכב מסוג ניסאן ג'וק.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! חזרתי אליו כבר פעם שנייה, ממש על הכיפאק.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת קוברי, בני ברק.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט של מאזדה שכללה בדיקת בלמים וליטוש פנסים.
חוות דעת:
העבודה של ולנטין הייתה מהירה והמחיר שביקש היה אחלה לדעתי. הוא גם דאג להסביר לי מה הוא עושה לפני שהתחיל, היה שירותי ומקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר שלח, בני ברק.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה בפנס רכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה מאוד פשוטה, אבל הוא נתן שירות טוב והיה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב נאטאן, בני ברק.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צירייה והחלפת גז למזגן ברכב מסוג פולקסווגן, שנת 2002.
חוות דעת:
הגעתי עד אליו מירושלים כי שמעתי מלא המלצות טובות עליו, והוא כבר מההתחלה אמר לי מחיר שהיה נראה לי קצת יקר לאחר מכן הוא החליף לי צירייה שיתברר לי אחרי יומיים בזמן שהעברתי את הרכב טסט שהוא שם לי צירייה קרועה, מאד התאכזבתי כי גם השקעתי יום שלם בשביל זה ונסעתי במיוחד בשבילו.
איכות
5
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
3
כללי
גירסאות
הגר אלון, רמת גן.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
כיוון רכיב ברכב עקב בעיות בהנעה, מילוי גז למזגן.
חוות דעת:
היה סופר אדיב, מקצועי, וזריז. הסביר כל דבר שעושה, סרב לקבל תשלום עד שווידא שהכל בסדר. בטוח אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת שחר, רמת גן.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 02/06/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאה כץ, רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
טיפול במזגן רכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
ולנטין היה בסדר וזמין שאגיע מידית, הגעתי בעקבות בעיה במזגן, הסביר שצריך להחליף את הצנרת, כרגע התקין מדבקות זמניות עד שאחליט אם לעשות את העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 779 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק