מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.90
מחיר 9.55
איכות 9.56
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאה כץ, רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
טיפול במזגן רכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
ולנטין היה בסדר וזמין שאגיע מידית, הגעתי בעקבות בעיה במזגן, הסביר שצריך להחליף את הצנרת, כרגע התקין מדבקות זמניות עד שאחליט אם לעשות את העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור ר"ג-גבעתיים-ב"ב

נטלי רגב, בני ברק.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט והחלפת בלמים קדמיים ביונדאי I10.
חוות דעת:
הצוות במוסך קיבלו אותי מאוד מהר גם כשאיחרתי להגיע והיו מאוד סבלניים. הם עשו את העבודה בצורה מקצועית והשירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גבריאלה לואיס, רמת גן.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל תיקון וישרים ברכב מסוג יונדאי גטס 2006.
חוות דעת:
אין דברים כאלה, הגעתי וישר טיפלו בי ונתנו לי מחיר ממש טוב. הוא פשוט בנאדם ישר, עם אנרגיות חיוביות, עוד לא הייתה לי חוויה כזאת במוסך במשך כל החיים שלי. מבחינת היחס האישי, המקצועיות והמהירות זה מוסך ממש טוב. מהיום אני הולכת רק אליו ואם היה לי אפשרות לתת יותר מעשר אז ללא ספק מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני ראסד, בני ברק.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב מסוג יונדאי i10 שכלל החלפת שמנים ונורה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה,ממש נחמד, מקצועי מאוד, אדיב, זריז בעבודתו ואני מרוצה בסך הכל כל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ג., בני ברק.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב של חברת יונדאי שנת 2012.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא סבלני, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר גבר, בני ברק.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הם היו אחלה! הייתי מרוצה מהזמינות שלהם ומולנטין עצמו שהיה אחלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ערן מ. גבעתיים.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג יונדאי שהרעיש והחלפת שמנים.
חוות דעת:
הוא בדק את הרכב בעקבות הרעשים ולא הצליח להבין מאיפה הרעשים והוא בדק מכל הכיוונים. הוא היה הגון מאוד ולא גבה תשלום על הבדיקה. הוא עמד בזמנים ונראה הגון ורציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטוריה בוריסנקו, רמת גן.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000 ברכב יונדאי גטס.
חוות דעת:
ולנטין פשוט תותח! הוא עשה בדיקה מאוד יסודית לרכב ורואים שהוא מבין עניין. הכל היה בסדר גמור ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר בן אליעזר, רמת גן.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף לרכב יונדאי שנת 2011.
חוות דעת:
הם היו ממש מעולים. הם קיבלו אותי מהר מתי שהגעתי אליהם, לדעתי המחיר היה הוגן ונתנו יחס טוב. הכל היה ממש אחלה, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ח. רמת גן.
אשרור: 16/12/2018
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
טיפול 145,000 וטסט לרכב יונדאי.
חוות דעת:
ולנטין עשה טיפול מעולה. הוא היה אמין ומקצועי. קביל אותי בזמן, הוא מאוד ענייני וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 769 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק