מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.87
מחיר 9.59
איכות 9.55
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביתר שלח, בני ברק.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה בפנס רכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה מאוד פשוטה, אבל הוא נתן שירות טוב והיה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעקב נאטאן, בני ברק.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צירייה והחלפת גז למזגן ברכב מסוג פולקסווגן, שנת 2002.
חוות דעת:
הגעתי עד אליו מירושלים כי שמעתי מלא המלצות טובות עליו, והוא כבר מההתחלה אמר לי מחיר שהיה נראה לי קצת יקר לאחר מכן הוא החליף לי צירייה שיתברר לי אחרי יומיים בזמן שהעברתי את הרכב טסט שהוא שם לי צירייה קרועה, מאד התאכזבתי כי גם השקעתי יום שלם בשביל זה ונסעתי במיוחד בשבילו.
איכות
5
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
3
כללי
גירסאות
הגר אלון, רמת גן.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
כיוון רכיב ברכב עקב בעיות בהנעה, מילוי גז למזגן.
חוות דעת:
היה סופר אדיב, מקצועי, וזריז. הסביר כל דבר שעושה, סרב לקבל תשלום עד שווידא שהכל בסדר. בטוח אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת שחר, רמת גן.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 02/06/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאה כץ, רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
טיפול במזגן רכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
ולנטין היה בסדר וזמין שאגיע מידית, הגעתי בעקבות בעיה במזגן, הסביר שצריך להחליף את הצנרת, כרגע התקין מדבקות זמניות עד שאחליט אם לעשות את העבודה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד זק, בני ברק.
משוב: 26/08/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי רגב, בני ברק.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט והחלפת בלמים קדמיים ביונדאי I10.
חוות דעת:
הצוות במוסך קיבלו אותי מאוד מהר גם כשאיחרתי להגיע והיו מאוד סבלניים. הם עשו את העבודה בצורה מקצועית והשירות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עידן ניסים, בני ברק.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
טיפול לרכב קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, סבבה לגמרי. אני מרוצה מהמחיר והשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ש. בני ברק.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
טיפול גדול שכלל החלפת מצתים, שמנים, פלאגים, פנס ורפידות בלמים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
היה טוב והכל היה בסדר. השירות היה אחלה, הוא היה מהיר ומקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה לייבמן, בני ברק.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, הכנה לטסט והעברת טסט ברכב מסוג ניסאן שכלל בדיקת בלמים, שמן ופנסים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, סופר נחמד, כנה ומהיר, גם המחיר היה הוגן. ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 764 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק