מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.87
מחיר 9.55
איכות 9.56
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אידה טרסיוק, נתניה.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הם בסדר גמור, עשו את העבודה צ'יק צ'ק.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דור טב, נתניה.
משוב: 11/10/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 שכלל החלפת קופלונג והחלפת צלחות ברכב מסוג יונדאי I30
חוות דעת:
היה מצוין, עמד בזמנים היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי. הסביר לי ושלח תמונות של הבעיה. הוא גם ראה שהמגבים שלי לא בסדר והחליף לי אותם ללא עלות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דבי קרן, נתניה.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 110 אלף שכלל החלפת בולמי זעזועים בסיאט 500 שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסיי בליקן, נתניה.
אשרור: 15/05/2018
משוב: 14/02/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג קאיה פיקנטו שנת 2014, כלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. מה שסגרנו זה מה שהיה, אין לי מילה רעה להגיד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור רוטנברג, אבן יהודה.
משוב: 04/03/2018
תיאור השירות:
טיפול 150 אלף כולל החלפת פילטרים ברכב טויוטה.
חוות דעת:
הוא מקסים, אדיב ומקצועי, נתן שירות בזמן ותיקתק את העבודה. יש לי רק מילים טובות להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירית שבי, נתניה.
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
החלפת סליל הצתה ברכב סיטרואן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין- גם מהיר, גם יעיל וגם הוגן. התרשמתי שהם אמינים ומקצועיים מאוד. יצרתי קשר טלפוני כשנדלקה לי המנורה של המנוע , ולנטין תיחקר אותי כדי להחליט אם אפשרי להמשיך לנסוע עם הרכב עד המוסך.הרגיע אותי מאוד ושיתף אותי לכל אורך הדרך לגבי הטיפול בתקלה.ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגי מאיר, תל אביב.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל הצתה וארבעה פיוזים ברכב מסוג שברולט סוניק שנת 2014.
חוות דעת:
מבחינת שירות הוא היה מאוד נחמד, ישבתי במוסך משהו כמו שעה וחצי. עד שהגיעו החלקים לקח קצת זמן אבל חוץ מזה הוא היה מאוד שירותי וחביב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אפרת שחר, רמת גן.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רכב מסוג רנו.
חוות דעת:
ולנטין היה מצוין, מאוד נחמד, ישר, מקצועי, עשה עבודה טובה, תיאמתי הגעה לאותו יום והייתה לי חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור אייזנברג, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שמן מנוע ומסנן ברכב.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, מהיר והוגן מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן מחלין, רמת גן.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון צינור ברכב טיוטה יאריס 2004.
חוות דעת:
ולנטין היה ממש אחלה, הראה לי בדיוק מה בעיה בצינור ואיך אוכל לבדוק אם הבעיה חזרה על עצמה. ביצע את העבודה בזמן טוב ואמר שאם הבעיה תחזור אוכל לחזור אליו. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 777 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק