מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.80
מחיר 9.51
איכות 9.75
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יפעת שחר, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג פיאט.
חוות דעת:
היה ממש טוב. הוא נתן אחלה שירות ועשה עבודה מקצועית, הכל היה נהדר וגם המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור גוליקוב, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים ותיקון כבל הצתה ברכב מסוג פיאט.
חוות דעת:
השירות היה אחלה מאוד אהבתי! הגעתי אליו לאחר שהייתי במוסך שנתנו הצעה שלא הייתי בטוח לגביה, ולנטין היה אמין, עשה עבודה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון תאם, תל אביב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים קרוע, ברכב מסוג פיאט.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית גבה מחיר הגון והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב א. תל אביב.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי 90000 ברכב מסוג פיאט 500 שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, קבענו לשישי בבוקר, הייתי שם כמה דקות לפני והוא קיבל אותי, לקח לו בערך שעה לעשות את זה, סידר את מה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ליובין, תל אביב.
אשרור: 14/01/2019
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל החלפת בלמים ושמנים ברכב מסוג פיאט 500.
חוות דעת:
הם היו מאוד מקצועיים והכל היה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי נדב, תל אביב.
משוב: 30/03/2016
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב פיאט 2002.
חוות דעת:
השירות היה ממש סבבה, זה היה מוכן תוך שעה וחצי אבל המחיר לדעתי היה יקר מעט.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רבקה יעקובוביץ, תל אביב.
משוב: 22/03/2016
תיאור השירות:
תיקון גיר בפיאט פונטו
חוות דעת:
לאחר מכן הרכב היה במוסך פעמיים נוספות בהם השירות היה פחות נחמד וידרשו תיקונים רבים. לבסוף המנוע הלך כך שלא ניתן לדעת מהי איכות התיקון.
איכות
0
מחיר
7
זמנים
5
יחס
7
3
כללי
גירסאות
אבישי קפלן, רמת גן.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צלחות ורפידות בלמים ברכב פיאט פנדה משנת 2015.
חוות דעת:
היו לי חריקות בבלמים אז הגעתי אליו והוא החליף כל מה שצריך. הייתי אצלו כבר בעבר בטיפול 10 אלף, הוא מאוד אדיב ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי קפלן, רמת גן.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב פיאט פנדה משנת 2015 כולל החלפת מצבר ושמן.
חוות דעת:
הוא קיבל אותי מהיום להיום במיידי. המצבר היה קצת יקר לדעתי אבל הבנתי שזה המחיר ועל העבודה עצמה הוא לא לקח הרבה כסף. הוא מהיר ואדיב, נתן לי כרטיס ביקור כדי שאם יהיו לי שאלות אני אוכל ליצור איתו קשר גם אחר כך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית פלד, רעננה.
אשרור: 23/12/2018
משוב: 23/09/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב פיאט 2014.
חוות דעת:
ולנטין נתן שירות מצוין ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 877 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק