מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.80
מחיר 9.51
איכות 9.75
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יואב טוביה, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים בהונדה ג'אז 2016.
חוות דעת:
מקצועי עשה את העבודה בצורה טובה, מהירה והאוטו עובד טוב עכשיו. המחיר היה קצת יקר לטעמי אבל סך הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל ברנשטיין, תל אביב.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף ברכב הונדה שכלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
היה נהדר. הוא טיפל לי ברכב ממש מהר, לא הייתי צריך לחכות הרבה זמן והיחס היה סבבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא ב. תל אביב.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת שמן גיר לרכב מסוג הונדה ג'אז שנת 2013.
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שגיא בן שלום, תל אביב.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
הכנת רכב מסוג הונדה לטסט.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, עמד בזמנים, כל מה שאמר שיעשה נעשה והיה פיקס.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חירות זוארץ, תל אביב.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10000, החלפת מערכת בלמים ודיסקיות ברכב מסוג הונדה שנת 2009.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, המחיר היה ממש מדויק, הוא מאוד אמין וזה חשוב. תיאמנו מראש את העבודה וכשהגעתי לא חיכיתי והתחילו לעבוד ישר והתבצע ממש במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עומר נבו, תל אביב.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
העברת טסט לרכב הונדה סיוויק 2006.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות! הוא מקצועי ואדיב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן איסקוב, תל אביב.
משוב: 24/08/2018
תיאור השירות:
טיפול לרכב שכלל החלפת שמנים ופילטר ברכב הונדה סיוויק שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. נחמד, מקצועי וקיבל אותי בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית תיק, פתח תקווה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ובדיקה לשני רכבים מסוג קיה והונדה.
חוות דעת:
מעולה, קודם כל היה מאוד הגון, בדק את הרכב ואמר שאין סיבה לתקן וגם כשעשה את הטיפול יצר קשר לפני שהחליף את החלקים ברכב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות גולן, גבעתיים.
אשרור: 23/01/2020
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מסוג הונדה סיביק שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מקסים! למרות כל העומס הוא קיבל אותי מאוד יפה, עשה את כל מה שהיה צריך לעשות, הסביר לי הכל והייתי מאוד מרוצה. לגמרי הופכת את זה למוסך הקבוע שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר שלח, בני ברק.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה בפנס רכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה מאוד פשוטה, אבל הוא נתן שירות טוב והיה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 875 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק