מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.88
מחיר 9.43
איכות 9.78
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פלג מגן, תל אביב.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קלאצ'.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! בחור נחמד, ישיר, ענייני ויסודי. נראה שהיה לו הרבה לחץ ולמרות הכל הוא הצליח להכניס אותי לטיפול.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דור אמסלם, תל אביב.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי כולל החלפת פילטרים, שמנים ושיוף פנס ברכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
הוא בן אדם מדהים. קיבל אותי בזמן וטיפל לי ברכב במקצועיות מא' עד ת'. אדם מקצועי ואכפתי. היו כמה דברים שרציתי שיתקנו בנוסף אבל הם לא עושים את התיקונים הספציפיים האלה, בנוסף הפנה אותי לאנשים אשר יטפלו לי בבעיה והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמרי סגיר, תל אביב.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלמים ברכב מסוג מיצובישי לנסר שנת 2010.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, הוא היה אדיב, מקצועי, בסך הכל היה נעים ונוח. אני מרוצה מהעבודה ומהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי זלצמן, תל אביב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת קירור ברכב מסוג יונדאי I10.
חוות דעת:
הוא היה מושלם ולא פחות מזה! זריז, המחיר הוגן לדעתי, הסביר את כל מה שהיה צריך לעשות, איש חמוד לאללה, מקצועי, עשה עבודה טובה והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוי שולמן, תל אביב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט עבור רכב מסוג הונדא סיוויק 2012.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, דאג שאדע מה הוא עושה והראה לי על מה הוא חייב אותי, מעבר לזה הוא גם אדם נחמד ונעים, הייתה חוויה חיובית :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן תורג׳מן, תל אביב.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 10 אלף לרכב מסוג פיג'ו 107.
חוות דעת:
סך הכל הייתי מאד מרוצה, הוא היה מאד מקצועי, שירותי ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רון א. תל אביב.
אשרור: 17/06/2020
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף לרכב מסוג פיג'ו 307, מודל 2008.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, הרגשה במוסך מאוד חברית, אני לא מבין הרבה אבל לדעתי המחיר הוגן, תקשורת טובה וטיפול מהיר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוני רויס, תל אביב.
אשרור: 15/06/2020
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 23 אלף ברכב רכב יונדאי איוניק 2018 שכלל החלפת שמנים ופילטר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוגן, מקצועי ועמד בזמנים. מוסך מדרכה זול לטיפולים פשוטים, טיפול רציני עדיף לעשות במוסך היבואן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ב. תל אביב.
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט ומעבר טסט.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
וויליאם פרונגלס, תל אביב.
משוב: 14/06/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת מסנן שמן, שמן, תיקון מנורת ברקס והכנה לטסט.
חוות דעת:
היה מצויין. מקצועי, אמין, מהיר ויחס מעולה + הסברים על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 936 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק