מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.89
מחיר 9.55
איכות 9.56
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מור אייזנברג, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
טיפול החלפת שמן מנוע ומסנן
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי, מהיר והוגן מאד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל כהן, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לסוזוקי קרוסאובר 2016.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל! המחיר הוגן לאחר בדיקת מחירים אצל כמה מוסכים. קיבל אותנו בזמן, טיפל במהירות ברכב, אמר שהבלמים תקינים ושאין צורך להחליף- הכי הוגן שאפשר לבקש. ממליצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה סינטקובסקי, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט.
חוות דעת:
היה מקסים! עמד בזמנים שהבטיחו היה מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי בר און, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב יונדאי שנת 2015.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, עשו טיפול די פשוט ונראה שעשו אותו טוב. המחיר היה הוגן והעבודה שלהם מהירה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריה א. תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שנתי לרכב מסוג פיג'ו 301 שנת 2014.
חוות דעת:
הוא היה סופר נחמד, נתן שירות מעולה ועשה את העבודה בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב טוביה, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים בהונדה ג'אז 2016.
חוות דעת:
מקצועי עשה את העבודה בצורה טובה, מהירה והאוטו עובד טוב עכשיו. המחיר היה קצת יקר לטעמי אבל סך הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נילי אברג'יל, תל אביב.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל הצתה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית בן דור, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 150,000 למאזדה 2 ותיקון רציני של ההגה שממש היה הרוס.
חוות דעת:
ולנטין קיבל אותנו מבלי שקבענו תור, בסבר פנים יפות, הסברים בהירים ותיאום של המחירים. היה הגון והוגן, ובהחלט ענה על ההמלצות החמות של אתר מידרג לפיהן הגענו אליו. תודה ולנטין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענבל בלייכר, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת רצועות.
חוות דעת:
היה מדהים! ולנטין לקח מחיר ממש הוגן ולא ניסה לחרטט אותי, היה נחמד, מהיר, שירותי וממש הכל. ללא ספק מגיע לו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו א. תל אביב.
אשרור: 31/08/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה, תיקון פולי שבור במדחס מזגן והחלפת רפידות בלמים ברכב.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש! הגעתי בגלל רעש מהמנוע, האבחון היה פולי שבור במדחס של המזגן, וכמו כן אובחן כי יש להחליף רפידות בלמים. המחירים היו הוגנים והתיקון לקח פחות זמן מהמצופה, גם היחס היה נעים. אחזור שוב בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 775 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק