היה מצוין! שירות ויחס ברמה גבוהה, סבלנות ואכפתיות. למרות שהיה לי תור רק לשיננית, התחשבו במצבי ובכאבים ועשו לי גם סתימות. כל זה באווירה קלילה ונעימה וסבלנות שיא. כמובן שאחזור שוב.
התור היה יום לפני ערב חג והמרפאה הייתה בנוכחות חסרה, אז הרופא שיניים עשה לי טיפול במקום השיננית. הטיפול היה קצר מאוד (פחות מ-10 דקות), לטענת הרופא בגלל שלא היה צורך בניקוי עמוק, לדעתי בגלל הלחץ מהתור במרפאה. בכל מקרה, בגלל הטיפול הקצר, החיוב על התור היה במחיר חלקי. צוות מאוד אדיב ומקצועי, כנראה נפלתי על יום לא טוב במרפאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
נגה ר. תל אביב.
משוב: 25/09/2025
תיאור השירות:
שיננית.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנני רווח, תל אביב.
משוב: 31/08/2024
תיאור השירות:
ניקוי אבנית, סתימות ובדיקות שגרתיות.
חוות דעת:
היא מקסימה, מקצועית, ידיים מאוד עדינות ומרגיעה. כבר כמה שנים אני איתה והתחלתי לבת שלי טיפולים אצלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטלי קבסה, תל אביב.
משוב: 30/09/2024
תיאור השירות:
שיננית וייעוץ לגבי סתימה על ידי ד"ר ג'וליאנה שרף.
חוות דעת:
היה מצוין, היא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מלאני ס. תל אביב.
משוב: 30/09/2024
תיאור השירות:
שיננית.
חוות דעת:
השירות היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביבית ז. רמת גן.
משוב: 18/09/2025
תיאור השירות:
ניקוי אבנית.
חוות דעת:
הוא היה קשוב וסבלני. הכל היה בסדר, נעשה לשביעות רצוני!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שיר מלך, רמת גן.
משוב: 16/09/2025
תיאור השירות:
ניקוי אבנית.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי קזליק, יבנה.
משוב: 30/09/2024
תיאור השירות:
ניקוי אבנית לשני מבוגרים.
חוות דעת:
אחלה רופא, הכי טוב בעולם. אני ואשתי היינו בטיפול שיננית, התרשמתי לטובה. עשו טיפול כמו שמצופה במחיר סביר, הכל מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ד. תל אביב.
משוב: 01/08/2024
תיאור השירות:
שיננית.
חוות דעת:
אני חיכיתי הרבה זמן בתור כדי לקבל את השירות, כי היו הרבה תורים במקביל.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
5
יחס
7
7
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
אלון הוא רופא שיניים ובעל מרפאה שמצוידת במיטב הציוד החדשני ובטכניקות העדכניות ביותר ברפואת השיניים. מרפאתו מכילה חדר ניתוח פרטי עם רופא מרדים צמוד לטיפולים בהרדמות כלליות.
:: תחום האסתטיקה: הזרקות ופיסולי פנים עם חומרי מילויי
:: הרמות סינוס.
ותק בתחום
עוסק בתחום משנת 2003.
שאלות ותשובות עם ד"ר אלון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.