התקנה של שני מזגנים עיליים 1 כ"ס, אספקה והתקנה של מזגן 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
כולל קידוחים בבטון, שעשה אותם עם אביזר שמנקז את מי הקירור והקפיד ככל האפשר למנוע נזילות מיותרות. בקידוח השני הוא חיפש לפי בקשתי אזור בקורה ללא פלדת זיון. היה מעולה!
בהמשך, לאחר מספר חודשים, היה צורך להעביר באחד המזגנים את כבל ההזנה לצד השני. קיבלתי מקמיל הסבר ולאחר שלא הצלחתי לבד וחששתי לעשות נזק, הוא הגיע והעביר את זה. היה בסדר גמור.
השירות היה מעולה! הוא הגיע בזמן, והתקין את המזגן באופן מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן אליאס, חיפה.
אשרור: 01/03/2022
משוב: 15/01/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלזה ברדוגו, תל מונד.
משוב: 08/02/2022
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל 1.25 כוח סוס של חברת סאגה.
חוות דעת:
הוא מקצועי ונחמד, היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אייל דרסה, נתניה.
אשרור: 05/12/2021
משוב: 05/10/2021
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי של חברת טורנדו כולל פירוק של סורגים.
חוות דעת:
שירות מצוין, הכול היה מעולה. הוא היה מאוד נחמד ואני מרוצה מהשירות. אני מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי ציטלין, נתניה.
משוב: 05/11/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן בעל כוח סוס אחד של חברת Tornado.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, ביצע עבודה יעילה ומהירה. השאיר נקי בסיום העבודה, הגיע אחרי יומיים לוודא שהכל עובד כשורה ולקח מחיר סביר בעייני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא קריב, הוד השרון.
משוב: 13/07/2021
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיה טרסיוק, הרצליה.
משוב: 05/06/2021
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש.
חוות דעת:
המחיר היה סטנדרטי. הוזמן מראש כי יש גם לדאוג לתהליך פינוי המזגן הישן ולאטום חורים. לאחר שקיבל את הטיפ, אפילו לא אמר שלום ופתאום ראינו שובל של דבק על שטיח (עם כתם שלא יורד) קבענו שיחזור לתקן והבריז. שירות מתחת לכל ביקורת.
קמיל היה בסדר גמור, היה נחמד, שירותי, מקצועי, עמד בזמנים ואני מרוצה מאיכות העבודה. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 73 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הכשרה
אודות
קמיל מתמחה במתן שירותי מכירה, התקנה ותחזוקה שוטפת של מערכות מיזוג אוויר. כולל שירות תיקונים מקצועי לכל סוגי המזגנים "חברתנו מעניקה שירותים ללקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים, ארגוניים ומוסדות", מעיד הבעלים, קמיל.
תחומי התמחות
:: מערכות מיזוג
:: הכנות תשתיות בכל סוגי המבנים
:: תכנון פרוייקטים
ותק בתחום
למדתי מערכות מיזוג וקירור כשנתיים ברופין. בין לבין עבדתי כשכיר בתחום מיזוג אוויר ולאחר מכן נהייתי עצמאי.
כיום אני עצמאי בתחום מערכות המיזוג שנתיים עם קהל רחב של לקוחות מרוצים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.