מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.92
מחיר 9.79
איכות 9.88
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאלה ג. נשר.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
שירות מצוין! רונן ואיש הצוות שלו פשוט אלופים ! השירות, המקצועיות, האדיבות, המחיר והכל הכל לשביעות רצוני. תודה מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבירם קופפר, נשר.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי של חברת תדיראן, 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי גרובר, קרית חיים.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה, אחד כוח סוס.
חוות דעת:
בעל מקצוע בסדר גמור, עשה את העבודה לשביעות רצוני המלאה, ניקה אחריו ועשה עבודה מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל מרמרי, אושה.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי מחברת טורנדו בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה על הכיפאק, הוא קבע את העבודה ממש תוך יום, הגיע לפני הזמן ועשה עבודה יפה, נקיה ושקטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון קופרמן, קרית ים.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי alpha 42.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי פייקנר, קרית ביאליק.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי מחברת טורנדו בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעל ומעבר למצופה, רונן הגיע בהתראה קצרה, בפועל בשטח העבודה שנדרשה לביצוע הייתה יותר ממה שתומחר מראש אבל עלות העבודה נשארה אותו דבר, הוא ביצע את העבודה בצורה הכי טובה שאפשר.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל פלד, רמת יוחנן.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברת אלקטרה בעלי 2 כ"ס בדירה.
חוות דעת:
הוא היה עשר, מעולה! התקשרתי בשני ובשלישי כבר הגיע, ביצע את העבודה מהר, מסודר ונקי, המחיר הוגן לדעתי והמזגנים עובדים כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר הראל, קרית חיים.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פמילי.
חוות דעת:
בחור מקצוען! אני לא מאמין שיש אנשים כאלה! עבד במקצועיות שלא נראתה עוד ועשה עבודה שמצדיקה את המחיר. אחרי הרבה שנים של חוויות אחרות מנותני שירות, כיף להיתקל באחד כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל גונסלבס, קרית ים.
אשרור: 12/12/2019
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כ"ס של חברת אלקטרה .
חוות דעת:
כשהתקשרתי אליו מתי הוא יכול להגיע, הוא היה מאד שירותי, אמר שיבדוק ויחזור אלי וממש שתי דקות אח"כ חזר אלי ואמר לי שהוא פנוי. עשה התקנה ממש מעכשיו לעכשיו. ההתקנה היתה נקיה ומקצועית ביותר. רואים שזה בן אדם שיודע לעשות את זה. התקשרתי להרבה טכנאים לפני זה ורובם היו שרלטנים, הוא, ישר אתה מזהה שהוא מקצועי, מבין מה הוא עושה ולא מחפש לעשות כסף על תוספות וכל מיני דברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב קופל, קרית ים.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
10 בהכל! הגיע צ'יק צ'ק, היה נחמד, בא שעה אחרי שקראנו לא. אין מה להגיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1425 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק